четвер, 1 серпня 2024 р.

Для дорослих

 Взаємини

У стосунках з близькою людиною спробуйте перекласти мову звинувачення на мову відповідальності за свої дії, і побачите: там де відповідальність - там і найбільша можливість змінити ситуацію, яка вам не подобається.
Наприклад:
❌ Він мене вибішує!
✅ Я обираю реагувати тиском та роздратуванням у відповідь на його відсторонення, щоб що?
❌ Вона мене задовбала!
✅ Я обираю реагувати агресією та дистанцією у відповідь на її прохання, щоб що?
❌ Діти мене задьоргали!
✅ Я обираю реагувати й задовільняти усі потреби й бажання дітей, щоб що?
ЩОБ ЩО? означає, що я роблю дію задля того, щоб:
💛 отримати бажане (наприклад, почуватися "я ок", "мене чують" "мене потребують" тощо)
🩶 або уникнути небажане (наприклад, конфлікту, самотності, провини, тривоги тощо).
Визнаючи свої справжні потреби й страхи, людина здатна подбати про себе у більш здоровий, а не токсичний спосіб.
Усі зміни починаються з себе.
Надія на примус приводить до неминучого розчарування. А нашо воно вам треба?)

Немає коментарів:

Дописати коментар