Про мене

Кваліфікація за дипломом: Викладач психолого-педагогічних дисциплін. Практичний психолог у закладах народної освіти.
Кваліфікаційна категорія: вища, педагогічне звання "практичний психолог-методист".

Сертифікати:
“Розвиток критичного мислення” (2001), “Крок за кроком” (2003), “Intel – Навчання заради майбутнього” (2005), “Гуманно-особистісний підхід до дітей в освітньому процесі” (2012), «Нове життя» за програмою «Відродження» (2013), «Гармонія інтелекту та здоров’я» (2013), учасник Третіх Київських читань з гуманної педагогіки (2014), «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу» (2014), «Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою» (2015), «Надання психосоціальної допомоги особам, які зазнали впливу психотравмуючих подій» (2018), «Корекційно-відновлювальна робота з дітьми, які мають РСА (розлади спектру аутизму)» (2018), Сертифікат учасника он-лайн марафону «МАК-експерт» (2019), он-лайн курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (2019), «Використання арт-педагогічних методик в освітньому процесі ЗЗСО» (2019), «Сучасні корекційно-адаптивні технології освіти для дітей з комплексними порушеннями розвитку» (2019), «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» (2020), «Метафоричні карти та казкотерапія у психологічному консультуванні» (2020), "Особливості дистанційної роботи шкільного психолога в умовах пандемії COVID-19" (2020), "Інклюзивне навчання та дистанційна освіта" (2020), "Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами" (2021), "Сучасні програми розвитку соціально-емоційної компетентності учнів" (2021), "Роль освітян у системі турботи про психічне здоров'я дітей і молоді" (2021), "АВА-терапія: модель застосування поведінкового керівництва у роботі з дітьми з розладами розвитку" (2021), "Сучасні програми турботи про психологічне благополуччя педагогів" (2021), "Модель допомоги підліткам із самопошкоджуючою поведінкою в умовах пандемії" (2021), диплом освітнього проєкту  #Stop_sexтинг (2021),"8 крокова програма по роботі з втратою для дорослих, дітей та підлітків" (2021), "Безбар'єрна грамотність" (2022), "Інклюзивне навчання в закладах освіти: виклики сьогодення" (2022), "Базова психологічна допомога в умовах війни" (2022), "Перша психологічна допомога під час та після війни" (2022), "Діти з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу: психолого-педагогічна допомога" (2022), ""Цифрові інструменти Google для освіти" (2022), "Розвиток емоційного інтелекту, як важливої складової особистості сучасної людини" (2022), Використання карток "Монстрики почуттів" у роботі з дітьми та батьками (2022). Творча багатовимірність життєдайного простору арттерапії (2022), «Коли світ на межі змін: стратегії адаптації» у рамках проєкту Ukraine is the capital of great people (2022), Діти і війна: навчання технік зцілення (2022)Простір арттерапії: мистецтво відновлення психічного здоров'я в часи війни (2023), Швидка психологічна допомога онлайн для учасників освітнього процесу (2023), Психопрофілактика тривожних станів засобами арттерапії (2023), Навчання для гейткіперів. Профілактика суїцидів у громадах (2023); Зміцнення потенціалу практичних психологів закладу освіти (2023), Профілактика деструктивних проявів поведінки учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану (2024), Психологічна допомога постраждалим під час війни (2024), Психопрофілактика тривожних станів засобами арттерапії (2024).
Публікації:
Науково-методичні рекомендації щодо проведення лабораторних робіт у 9-му класі «Основи вищої нервової діяльності»// Хімія-Біологія - № 68 (248). – грудень, 2002. – С.1-18.
Як «Надолужити карантин»// Дніпровський проспект – січень, 2010.
Дитячому насильству – НІ! // Обухівський край. - № 18. – 7.03.2014.
У співавторстві з Таначьовою Н.В.:
Крок до професійного вибору. // Дніпровський проспект. – 9.04.2010.
Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». // Обухівський край. – 22.12.2017.
Виступ на національному радіо:
Конфлікти: як їх вирішувати? 01.03.2015
Що означає бути дорослим? 27.02.2015
Вчителям у допомогу: графічні органайзери для дітей у період зміни навчального середовища http://nus.org.ua/news/vchytelyam-u-dopomogu-grafichni-organajzery-dlya-ditej-u-period-zminy-navchalnogo-seredovyshha
Позаурочний загальношкільний творчий проект до циклу зимових свят «Янгольська пошта». Сертифікат 3312 http://super.urok-ua

Google-класи: