пʼятниця, 2 серпня 2024 р.

Для дорослих задля подумати

 Інститут психології та системної терапії Ресурс MIGIS

Рівновага і витримка внутрішні формуються поступово крок за кроком .
Вони беруть початок формування тоді , як людина припиняє у собі шукати підтвердження «чому зі мною « і « що в мені не так» і знаходить внутрішнє підтвердження для себе сказати « досить, я засвоїла цей урок . Я більше не хочу рости через чужі обезцінення , обмани і використання!»
Я хочу рости через усвідомлення себе самої, як повноцінної людини .
Я хочу рости через внутрішню сміливість відправляти у бан життя тих, хто намагається використати мої можливості, мої знання чи просто людську доброту.
Я хочу рости через внутрішню впевненість, що навіть, коли помиляюсь - це не кінець світу, а навпаки формування вміти признавати свої помилки і робити з них висновки не вбиваючи себе зсередини.
Я хочу рости із вміння розуміти хто переді мною і з ким я маю справу. Тому , що в цих моментах я навчуся не ідеалізувати людей, а давати для себе відповідь на питання чітку і відразу: мені з цією людиною справді по дорозі?!
Я хочу рости із моїх особистих досліджень в чому я сильна , в чому професійна, в чому мені ще розвиватись і з ким розділяти горизонти життя , без страху говорити бувай і на все добре тим, хто обезцінює, хто використовує, хто заздрить чи шукає заміну….
Я хочу нарешті рости із внутрішньої впевненості, що доганяти, доказувати, переконувати , страждати , заслуговувати , догоджати - це простір більше не мій!
По тій простій причині - я більше не в ролі жертви.
Галина Гусак

Немає коментарів:

Дописати коментар