пʼятниця, 30 серпня 2024 р.

І знову про підготовку до школи

Чудовий план для плавного переходу до школи!

 

Перший день у школі – це завжди хвилююча подія. Щоб допомогти вашій дитині відчути себе впевнено і комфортно, пропонуємо вам 10 простих та ефективних вправ, які перетворять підготовку до школи на захопливу гру! ✨

Чому малювання так важливо? Малювання – це не лише творчість, а й потужний інструмент для розвитку мови, мислення та емоцій. За допомогою малюнків дитина може виразити свої почуття, очікування та переживання, а також краще зрозуміти навколишній світ.

Що ми будемо малювати:

1 “Мій портфель”: Створимо модель портфеля і познайомимося зі шкільними приладдям.

2 “Мій ранок перед школою”: Намалюємо комікс, який допоможе дитині візуалізувати процес збору до школи.

3 “Як я знайомлюся”: Створимо шпаргалку з привітаннями для нових друзів.

4 “Шкільний план”: Намалюємо карту школи, щоб дитина орієнтувалася в просторі.

5 “Моя вчителька”: Зобразимо вчительку і підпишемо її ім’я.

6 “Я – щасливий першокласник”: Намалюємо автопортрет, який допоможе дитині сформувати нову ідентичність.

7 “Мій супергерой”: Виберемо іграшку-компаньона і намалюємо її суперсилу.

8 “Святкування першого дня”: Створимо план святкування і намалюємо відповідні атрибути.

Чому ці вправи ефективні:

• Візуалізація: Малюнки допомагають дитині уявити нові ситуації і відчути себе більш впевнено.

• Розвиток мови: Під час малювання дитина активно використовує мову, що сприяє розвитку мовлення.

• Зняття тривоги: Творчість – це чудовий спосіб розслабитися і відволіктися від тривожних думок.

• Соціалізація: Малювання в парі або групі допомагає дитині налагоджувати контакт з іншими дітьми.

Як зробити процес малювання ще цікавішим:

• Спільна творчість: Малюйте разом з дитиною, задавайте питання, обговорюйте її малюнки.

• Різноманітні матеріали: Використовуйте різні фарби, олівці, фломастери, щоб зробити процес малювання більш цікавим.

• Похвала та підтримка: Хваліть дитину за будь-які її творчі прояви.

Головне – створити атмосферу довіри і підтримки. Нехай підготовка до школи стане для вашої дитини захопливою пригодою!

@Вікторія Назаревич 2024

Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар