четвер, 29 серпня 2024 р.

Книги про адаптацію до садочка й адаптації до першого класу

 Світлана Ройз 

Найгарячіша зараз тема - адаптація до садочка та до школи. Я хочу нагадати про книжки - практикуми, які спеціально готувала в допомогу родинам. "Я сьогодні йду в садок" - книжка - гра, у якої було вже багато перевидань. І зараз готується до друку новий тираж. Я знаю, що багато дітей з нею пішли до садочків, і це моє щастя, коли пишуть, що книжка допомогла. Мене питали в коментарях, де можна зараз її придбати - в видавництві сказали, що залишилось 200 примірників, я відшукала книги на пром.юа. На сайті видавництва Книголав можна купити електронну версію.
Ідея книги в тому, що дві фігурки дітей (картонні шаблони малюків) "ходять" по сторінках книги, наче по садочку.
Я включила в книгу теми, які можуть бути складними для дітей. І які ми можемо зробити "знайомими". Роздягальня, їдальня, туалет, вкладання спати, виступи на сцені, прогулянка, очікування батьків. Якщо ви будете завантажувати книгу, де не буде іграшок - фігурок - при читанні нехай дитина "ходить пальчиками" по екрану з текстом і ілюстраціями .
Ілюстрації Инна Черняк
Купити книжку можна тут:
"Першокласна книжка для майже школярів" - книжка, яка вийшла в видавництві Vivat вже під час повномасштабної війни. Це теж книжка - практикум - адаптації до школи. В ній закладено і тестування готовності до школи, і одночасно тренування. Є підказки до батьків і ідеї, як допомогти дитині впоратись зі страхом помилок і зміцнити самооцінку.
З героїнею книжки ми ходимо по школі і знайомимося з правилами школи, з класами та вчителями, їдальнею, спортзалом.
Ілюстрації Марія Рудик
Я уточнила в видавництві - в наявності є ще 300 книжок. Електронної версії поки немає.
Купити книжку можна тут:
В обох книгах перша глава - для батьків.
Добрих дорослішань нашим дітям. А нам спокою за них.
Обіймаю, Родино, ❤️ як хочу Перемоги!

P.S. Якщо не помиляюсь, книга для першокласників є у нас у міській бібліотеці.

Немає коментарів:

Дописати коментар