Центр практичної нейропсихології - Одеса
Батькам і педагогам доводиться часто стикатися з дітьми, які відчувають такі проблеми як:






Подібні прояви характерні для порушення зорового сприйняття.
Близько 80% усієї зовнішньої інформації надходить через зоровий аналізатор. Без зорового сприйняття жодна з психічних функцій не може повноцінно функціонувати.
Зорове сприйняття починає формуватися ще в пренатальному періоді, однак, навіть до моменту народження воно ще залишається незрілим. Природа подбала про те, щоб малюк не був перевантажений різними подразниками і тому в цей період картинка йому видається нечіткою і розмитою.
Але вже в 3-4 місяці дитина може виділяти кольори, спочатку жовтий і синій, до 4-5 місяців червоний і зелений. У 3-4 місяці з'являється здатність розрізняти об'єкти за формою.
У віці 3-4 років дитина ще не сприймає комплекси об'єктів (образ) цілком, сприйняття має фрагментарний характер.
Але вже до кінця дошкільного періоду кількість сприйнятих деталей під час розгляду об'єктів і можливість їхньої інтеграції збільшується. В молодшому шкільному віці виділення головної ознаки ще викликає складнощі, і дитина продовжує відволікатися на другорядні елементи, тоді як до 10-11 років процес формування зорового сприйняття закінчується і дитина здатна виділяти і концентрувати свою зорову увагу на головному.
Батьки можуть брати активну участь у розвитку зорового сприйняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар