вівторок, 5 березня 2024 р.

Стійкість для Стійких

 Світлана Ройз 

«Стійкість для Стійких». З 24.02. Новий відкритий ресурсний проєкт для освітян (та всіх, хто захоче приєднатися). «Стійкість для Стійких» – назва всіх моїх проєктів воєнного часу. Так називався і перший практикум, з яким ми з Halyna Tytysh і ГО "Смарт освіта" вийшли в ефір у день початку повномасштабної війни.
Декілька місяців тому ми аналізували результати соцдосліджень, поточні потреби та запити вчителів (та і взагалі українців). Хотіли створити «онлайн-марафон відновлення», але зрозуміли, що відновлення не може зараз бути «марафоном».
Так виникла ідея створити «простір турботи» – Telegram-канал.
Мені хочеться створити місце, де б усі почувалися затишно, могли перемкнути увагу та отримати дуже прості інструменти для стабілізації й відновлення. Там не буде складних тем і задач.
Мені хочеться створити місце, на яке можна перевести погляд. Зупинитися, зробити вдих-видих після того, що роздратувало, збентежило – і вже тоді переходити до реакцій та справ. А щоденні практики, які я буду пропонувати (все дуже просте), поступово переходитимуть у звичку.
Ми звикли гортати Telegram-канали. Я хочу створити такий, щоб навіть згадка про нього стала «практикою стабілізації, викликала усмішку. Усе, що я пропонуватиму – для людей будь-якого віку. Усе можна буде виконати за 2 хвилини.
Структура дуже проста.
Я планую щодня в будні робити два – три дописи:
☀️ Вранці: з «картинкою дня» і налаштуванням на день.
☀️ Вдень: з практикою стабілізації
☀️ Вечері: з «роздумами» – цитатою від мудрих людей для вечірньої рефлексії.
І, можливо, писатиму терміново, якщо щось потребуватиме швидкого втручання.
На каналі буде рубрика «Корисне». Там можна ділитися корисними посиланнями на некомерційні проєкти.
З часом також створю Google-форму, у якій можна буде анонімно залишати свої запитання. А я поступово на них відповідатиму.
Усе, як я люблю, – для розуму, емоційної сфери, тіла та втілення в діях.
Oleh Tverd (дякую йому) допоміг із технічними налаштуваннями й екстерном вчив мене працювати в Canva.
Поки що я буду вести канал сама.
Я хотіла почати ще місяць тому, але взяла паузу, аби самій відновитися і зміцнитися.
Дякую Галині, Олегу та Oksana Makarenko і (дорогій “Смарт Освіті”), а також Ihor Khvorostianyi за підтримку.
У ці вихідні – 24–25 лютого – дописи зроблю лише вдень. А далі в запланованому форматі.
Ласкаво просимо до Telegram-каналу «Стійкість для Стійких».
Обіймаю, Родино ❤ як вірю в Перемогу!

Немає коментарів:

Дописати коментар