Під час військових конфліктів особливо гостро постає питання протидії дезінформації на всіх рівнях. Саме з цією метою учням 9-11 класів Академічного ліцею №2 Української міської ради було запропоновано ознайомитись з медіапродуктом «Уроки з Гордєєвим», які побудовані за принципом live-зустрічей експерта зі старшокласниками, де розкривається питання сутності пропаганди, механізм викриття фотофейків, розглядаються такі явища, як дипфейки, ботоферми, дезінформація через масову культуру, прийоми шахрайства у мережі та протидія їм, явище кібербулінгу та алгоритм дій, якщо ви з цим стикаєтесь. Також учні могли пригадати ознаки фейку, правила розрізнення факту та судження. Завданням старшокласників було не тільки ознайомитись з інформацією, а й подумати над питанням про те, що кожен з нас може зробити, щоб не стати жертвою дезінформації. Адже важливо, щоби громадяни незалежної України, маючи доступ до різноманітної інформації, могли розрізняти об'єктивні факти і пропаганду. І це стосується не лише політичної пропаганди, а й загалом цифрового інформаційного простору – соцмереж, агресивної реклами тощо. Освіта й розвиток критичного мислення стають ключовими елементами в умовах інформаційного впливу, особливо з поширенням використання ШІ.
Як гадаєте, що Ви можете зробити, щоб не стати
жертвою дезінформації?
Немає коментарів:
Дописати коментар