пʼятниця, 2 лютого 2024 р.

Річ, яка може допомогти дитині регулювати власний психоемоційний стан

 Світлана Ройз 

Дивіться, яка краса. М'які іграшки - браслети. Саме такі я шукала дуже давно. Вони всі різні, і кріпляться (браслет-ломака) всіма 4 лапками на руку. Можна гратись і як звичайними милими іграшками.
Якось я побачила такі в магазині і напевно рік відстежувала, коли знов з'являться. Купила всіх тваринок, щоб перевірити якість. Дозамовляла, бо вже одразу багато подарувала знайомим дітям 🙂 Мені найбільше подобається динозаврик, у нього найприємніше на дотик хутро. Доньці - лисичка. Ще є капібара та дракончик.
З самого початку війни я шукаю та створюю колекцію іграшок - браслетів. Браслетів - саморобок зі стаканчиків, резинок для волосся. Аксесуарів, готових іграшок.
Саме браслет:
☀️щоб дитина, яка знаходиться без близьких дорослих (наприклад, в укритті), могла відчути "контакт", близькість, що її "тримають за руку" (особливо це може допомогти в етапі адаптації до садочку, в укриттях садочку та школи)
☀️ браслетик може допомогти запам'ятати - це права чи ліва ручка,
☀️ коли дитина нервує та тривожиться, вона може погладити іграшку-тваринку, чи "торкнутись" її сили.
☀️ Коли дитина знаходиться в стані стресу, вона може не відчувати свого тіла, Іноді діти кажуть: у мене наче немає ручки (ніжки). І через іграшку, що "обіймає" руку, ми повертаємо увагу та відчуття контакту.
☀️ Браслетик, може слугувати сигналом "стоп-бійка" -"утримувати" дитину, нагадувати що є правила, битися не можна, що ручку важливо розслабити. ☀️ Він достатньо міцно тримається, іграшку складніше загубити.
☀️ Можна використовувати для рольових ігор - мені подобаються іграшки з нейтральними емоціями, щоб дитина могла спроєктувати на іграшку свій стан.
☀️ Браслет дає можливість саме ручці рухатись. (І це важливо в спілкуванні з дітьми, у яких реакція на стрес - завмирання)
Якщо є можливість, я б пропонувала купити різні іграшки, щоб можна було обрати різні "якості" тварин. Відреагувати злість разом з динозавром, бути сміливішим разом з собачкою, спробувати нове разом з мавпочкою ....
Я знайшла іграшки на пром.юа. В різних магазинах ціни є від 210-300 гривень.
Мої дописи про різні браслети:
Як створити браслетик зі стаканчика:
Доброї та радісної гри.
Обіймаю, Родино ❤ як хочу Перемоги!


Немає коментарів:

Дописати коментар