Часто стикаюсь з рекомендаціями педіатрів і педагогів раннього розвитку розвивати дрібну моторику, щоб допомогти дитині заговорити.
А ЯК ЖЕ ВСЕ ІНШЕ?
Без цього дитина говорити не почне!
Дитина має розуміти звернене до неї мовлення, виконувати прості дії:
- -Закрий двері
- -Поклади на стіл
- -Сядь на килимок
І якщо вам здається, що дитина вас не зовсім розуміє-вам НЕ ЗДАЄТЬСЯ.
Дитина говорить, тому що чує, не чує-не говорить.
Проблема в тому що фізичний слух може бути в нормі, а ось фонематичний-порушений.
В цьому випадку дитина або некоректно чує фонеми(звуки, слова),або не може поєднати до купи в своєму усвідомленні аудіо-образ слова і його предметне значення і суть.
Діти всьому навчаються у дорослих саме наслідуванням.
Якщо малюк не наслідує, як же він навчиться?
В нормі всі діти хочуть комунікувати, саме це підштовхує немовленнєву дитину використовувати мову жестів. Щоб хоч якось спілкуватись з тими, хто поруч.
Якщо малюк не бажає комунікувати,у нього немає мотивації і немає потреби в мовленні.
Коли дитина говорить, вона керує мʼязами артикуляційного апарата.
Якщо дитина не може пройти рівно по прямій лінії, спіймати мʼяч -звідки ж зʼявиться гнучкість мʼязів артикуляційного апарату?
Все повʼязано, спритність і координація рухів від крупних мʼязів до дрібних.
Вірте в своїх дітей!
Немає коментарів:
Дописати коментар