неділю, 14 квітня 2024 р.

 Світлана Ройз 

Послухайте, будь ласка, цю пісню! Тепер я буду радити її, як домашнє завдання, і проситиму встановлювати, як рінгтон для телефону, особливо, для підлітків. Ми думали, який можливо створити "інструмент", щоб хоч трохи підтримати підлітків. Щоб спробувати розірвати коло тривожних та катастрофічних думок. І запропонувати те, що додавало б оптимізму. Щоб він дуже легко сприймався і пропонувався від того, хто для них авторитетний.
@Jerry Heil разом з UNICEF Ukraine (я трохи була поруч і дякую за терпіння до всіх моїх втручань) з підтримкою Таня Теслюченко створили пісню, де кожен рядок - мотиваційний.
Я не люблю слово - афірмації. Більш коректно для мене - позитивні ствердження, мотиватори. Вони можуть допомогти в роботі з негативними моделями мислення, розширяють простір сприйняття і пропонують інший, більш позитивний сценарій. У нас є кілька рівнів: думок – емоцій – тілесних реакцій – поведінки. Ми хотіли спробувати вплинути на емоційний стан і рівень думок, щоб загальний стан дитини почав змінюватись. Звичайно, для суттєвих змін потрібні дії та робота зі спеціалістом – психологом, психотерапевтом, психіатром. Але пісня може створити "внутрішній фон" для початку такого руху.
В пісні ми закладали різні сенси та "шари" по темах, що можуть бути важливими саме для підлітків. Хоча, дорослим теж потрібна підтримка.
І не випадково - Jerry Heil в кліпі у дзеркала.
Послухайте, будь ласка, пісню 🙂 Вона починається зі слів: «Я завжди прокидаюся з тої ноги. Бо кожна нога — супер!» :-)))
Обіймаю, Родино! ❤️ Я хочу Перемоги!


Немає коментарів:

Дописати коментар