середу, 20 грудня 2023 р.

Фрази, які варто казати дитині щодня

 



Ще один варіант:

Приклад слів, фраз, які потрібно і важливо говорити дитині щодня. І тоді вона неодмінно виросте впевненою у собі та щасливою.
❤️ Я люблю тебе.
❤️ Я завжди поруч із тобою.
❤️ Мені шкода, пробач мені.
❤️ Я слухаю.
❤️ Ти найкращий / найкраща.
❤️ Ти особливий / особлива для мене.
❤️ Ти найталановитіший / найталановитіша.
❤️ Я щаслива, що ти в нас є.
❤️ Плакати, боятися і злитися — нормально.
❤️ У помилках немає нічого страшного, всі їх роблять.
❤️ А що ти думаєш із цього приводу?
❤️ Що найвеселіше (смішне, радісне, кумедне…) сьогодні з тобою сталося?
❤️ Ти завжди можеш сказати «ні», і не робити те, що не подобається.
❤️ Знаючи тебе, я впевнена / певен, що ти все зробиш добре.
❤️ Ти робиш це дуже добре!
❤️ Мені дуже подобається, як саме ти це зробив / зробила.
❤️ Ти маєш якісь міркування / припущення з цього приводу?
❤️ Чи готовий / готова ти почати?
❤️ Якщо потрібно, я допоможу.
❤️ Це серйозний виклик, але я впевнена / певен, що ти готовий / готова до нього.



Немає коментарів:

Дописати коментар