вівторок, 17 травня 2022 р.

Заряджайтесь!



 #MadeInUkraine

А ми є Ukraine Made in Ukraine Це наша земля Нам іншої не-на А ми є Ukraine Made in Ukraine Це є наше, а то є ваше А ми є Ukraine Made in Ukraine Це наша земля Нам іншої не-на А ми є Ukraine Made in Ukraine Це є наше, а то є ваше А ми є Ukraine Це наш район Це наші пацани Це наші вечори Де під гітару ми Зібрались знов Лунають кращі кавери Я тут народився, виріс, пригодився Це Україна бро Я люблю її щоб там не було Родитись тут нам повезло Лани широкополі і Дніпро Я так люблю наших людей Бо в їх серцях живе добро Я з гордістю можу сказати Я з України бро Приспів: А ми є Ukraine Made in Ukraine Це наша земля Нам іншої не-на А ми є Ukraine Made in Ukraine Це є наше, а то є ваше А ми є Ukraine Made in Ukraine Це наша земля Нам іншої не-на А ми є Ukraine Made in Ukraine Це є наше, а то є ваше А ми є Ukraine Жовто-блакитний стяг Знають в сьому світі Це ж про нас Про красу наших дівчат Вже є не зліченна кількість цитат Хоробрість наших воїнів Що до кінця завжди стоять Любов до нашої країни Виразимо в цих рядках Це Україна бро Я люблю її щоб там не було Родитись тут нам повезло Лани широкополі і Дніпро Я так люблю наших людей Бо в їх серцях живе добро Я з гордістю можу сказати Я з України бро А ми є Ukraine Made in Ukraine Made in Ukraine А ми є Ukraine Made in Ukraine Made in Ukraine А ми є Ukraine Made in Ukraine Це наша земля Нам іншої не-на А ми є Ukraine Made in Ukraine Це є наше, а то є ваше А ми є Ukraine Made in Ukraine Це наша земля Нам іншої не-на А ми є Ukraine Made in Ukraine Це є наше, а то є ваше А ми є Ukraine #Ukraine #Україна

Немає коментарів:

Дописати коментар