четвер, 26 травня 2022 р.

НАВИЧИКИ ТОЛЕРУВАННЯ ДИСТРЕСУ. РАДИКАЛЬНЕ ПРИЙНЯТТЯ

 НПА - Національна психологічна асоціація

НАВИЧИКИ ТОЛЕРУВАННЯ ДИСТРЕСУ. РАДИКАЛЬНЕ ПРИЙНЯТТЯ
Трапляється, що ми стикаємось із проблемами, над якими не маємо контролю. В таких ситуаціях дуже легко зісковзнути на думки «Це несправедливо» і «Я не повинен був мати цю проблему», хоча це може і посилити біль, і погіршити стан.
Радикальне прийняття представляється як більш здоровий спосіб мислення під час таких ситуацій. Замість того, щоб фокусуватися на тому, як би ви хотіли бачити ситуацію, вам пропонується визнати та прийняти проблему такою як вона є. Пам’ятайте, що прийняття будь-чого не означає, що вам це щось подобається, чи ви це вітаєте.
Вміння прийняти проблему, вирішення якої є поза вашим контролем, призведе до зниження тривоги, злості чи суму, пов’язаних з нею.
Давайте розглянемо приклад?
🧰 Ситуація
Ви дізнаєтесь про те, що не отримали роботу, на яку сподівались і відчували себе підходящим кандидатом
🤬😡Типові думки
«Це несправедливо – я все зробив правильно! Я був найкращим кандидатом для них. Вони не мають так вчиняти зі мною».
😣😔 Радикальне прийняття
«Я роздратований тим, що я не отримав цю роботу, але я приймаю те, що вони обрали когось, хто, на їх думку, підходить краще».
А тепер спробуйе зробити це зі своїм прикладом.

Немає коментарів:

Дописати коментар