вівторок, 29 березня 2022 р.

Арт-терапія: створення арт-бука

 Артбук «Коли ти не дома, коли дома війна»

Артбук — чудовий засіб пережити складні часи, колі не дома і все навколо чуже на незнайоме. Ведення індивідуальної творчої книги подій, власної історії, переживань війні та евакуації допоможе зобразити складні емоції й переживання. Також покращить психологічний стан, стане засобом профілактики пост травми.
Для того, щоб артбук був місцем спокою, власним психологом та місцем відновлення варто враховувати прості правила:
- Дозволяти собі будь-які творчі прояви та експерименти
- Зображати як позитивні, так негативні стани та травматичні переживання
- Пробувати інтегрувати різні матеріали для творчості та стилі зображення реальності
- Налаштувати себе на прояв волі та бажання відтворити все у візуально вільних образах
Що може бути зображено в артбуку «Коли я не дома, коли дома війна»?
Можливі сторінки для такого артбуку
1. Як я тут живу
2. Як я сумую, радію, плачу
3. Що мене тут заспокоює
4. Що мене хвилює чи дратує
5. Що мені болить
6. Слова, які я хочу почуті
7. Щось про людей, яких я хочу побачити
8. Образи чи картини, які хочу запам’ятай
9. Пісні, які хочу заспівати
10. Мої бажання для України
11. Те, що хочу запам’ятати про цей час
12. Історії, які на мене вплинули
13. Те, що хочу відмалювати
14. Що мене мотивує витримати
15. Почуття, які хочу передати паперу
16. Як я себе почуваю сьогодні
17.Сторінка підтримки
18.Сторінка нових друзів
Ця візуальна книга дає можливість прожиті травматичні події максимально безпечно, витримати всі негаразди, та стати кращими.
Шановні друзі, коли важко, спробуйте вести свій артбук. Це буде дуже доцільно в ситуації тимчасової евакуації.
Деталі на щоденних методичних групах арттерапевтів
@Вікторія Назаревич 29.03.2022


Немає коментарів:

Дописати коментар