
На початку уроку, аби дітям було легше включитися в навчальний процес, психологиня радить запропонувати школярам вправу, пов’язану з ритмом. Наприклад, простукати темп пісні «Ой, у лузі червона калина». Головне, аби ритм починався постукуванням грудної клітини й закінчувався теж нею.
Пані Світлана також поділилася:

порадами, як допомогти дитині, яка переживає стрес чи панічну атаку

детальним алгоритмом для роботи з дітьми, аби навчання було в радість

з чого краще почати урок після повернення з укриття

вправами на стабілізацію

що робити, коли дитині треба заземлитися — стривожена чи занепокоєна

чому дитина замовкає перед дошкою, хоча все знає

як розпізнавати невербальні сигнали та емоції в учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар