Заспівати пісню, подивитися на підлогу, чи зробити дихальні практики — дитяча сімейна психологиня Світлана Ройз ділилася вправами у межах вебінару для освітян від команди «Національного проєкту: пишемо есе».
На тренінгу учасниці й учасники дізналися про практики для стабілізації психологічного стану дітей, що допоможуть освітянам працювати з дітьми, аби вони змогли проявити себе та почуватися комфортно під час занять.
На початку уроку, аби дітям було легше включитися в навчальний процес, психологиня радить запропонувати школярам вправу, пов’язану з ритмом. Наприклад, простукати темп пісні «Ой, у лузі червона калина». Головне, аби ритм починався постукуванням грудної клітини й закінчувався теж нею.
Пані Світлана також поділилася:
порадами, як допомогти дитині, яка переживає стрес чи панічну атаку
детальним алгоритмом для роботи з дітьми, аби навчання було в радість
з чого краще почати урок після повернення з укриття
вправами на стабілізацію
що робити, коли дитині треба заземлитися — стривожена чи занепокоєна
чому дитина замовкає перед дошкою, хоча все знає
як розпізнавати невербальні сигнали та емоції в учнів
«Те, що може допомогти вийти із блокування стресом — це радість. «Ін’єкції» радості нам потрібні, аби ми впоралися з навантаженням кортизолом [гормоном стресу]», — каже Світлана Ройз.
Більше про це ми розповіли на нашому сайті: https://bit.ly/419VTaZ
Немає коментарів:
Дописати коментар