Центр практичної нейропсихології - Одеса
Пам’ять – основа всіх навчальних процесів. Вона дозволяє дитині зберігати та використовувати інформацію, будувати зв’язки між подіями та формувати власний життєвий досвід. Але як саме мозок організовує цей процес?
Гіпокамп – «архіваріус» пам’яті. Він відповідає за перенесення короткочасних спогадів у довготривалу пам’ять. Без його роботи дитині складно засвоювати нову інформацію.
Префронтальна кора – «організатор». Саме ця ділянка мозку допомагає структурувати спогади, обирати, що важливе, а що можна забути.
Емоційна амігдала – «забарвлення спогадів». Яскраві емоційні моменти запам’ятовуються краще, адже амігдала додає їм особливого значення.
В дитячому віці важливо правильно підтримувати розвиток пам’яті, адже це безпосередньо впливає на успіхи в навчанні, соціальних взаємодіях і формуванні навичок.
P.S. Розуміння того, як працює мозок, важливо не тільки для батьків дітей з труднощами розвитку, чи батьків, які хочуть екологічно скеровувати розвиток та навчання власної дитини. За цими самими принципами розробляється програма реабілітації після травми мозку, що особливо актуальним стає в часи війни.
Немає коментарів:
Дописати коментар