понеділок, 14 листопада 2022 р.

Де брати сили на те, щоб діяти?

 🥺 Де брати сили на те, щоб діяти?


Мотивація – дуже оманлива річ. Проблема в тому, що більшість людей зовсім не розуміють, звідки вона береться та як працює. Прийнято вважати, що людина має бути мотивована, щоб щось робити. Але насправді мотивація завжди з'являється лише після дій.

Вам потрібно запам'ятати, що для придбання мотивації потрібно почати щось робити, а не чекати, поки прийде натхнення чи настрій. 

Просто подумайте: звідки воно взагалі візьметься у вас, якщо ви нічого не робите та занурені у потік негативних думок?

🧐Розгляньмо, як це працює на реальному прикладі. Уявіть, що ви лежите на ліжку і не робите. Чому? "У мене просто немає мотивації" - кажете ви. Раптом вам дзвонить друг і пропонує разом зайнятися чимось цікавим. Але ви відмовляєтесь, бо “не в настрої”. 


Добре. Тоді виникає логічне питання, а чи прийде воно взагалі, і якщо прийде, то коли і чому?

Замість відповіді на це запитання, ви ще глибше занурюєтеся у своє уявне болото: “Та мені й самому погано про те, що я нічого не роблю. Наче я сам хочу страждати. Просто в мене абсолютно немає сили. На мене стільки всього тисне, і моє тіло здається мені таким тяжким, що я просто не в змозі зрушити з місця”.

Така уявна жуйка може тягтися нескінченно. Але якщо ви замість цього почнете робити будь-що, що буде вам корисно або хоча б просто приємно, все зміниться. Ви відвернетесь від критичного діалогу всередині, а, як ви вже знаєте, якщо підуть негативні думки, то й негативні почуття зникнуть разом із ними.

Більше того, ви відчуєте більше впевненості, тому що усвідомлюєте, що змогли все-таки щось зробити. Це в комплексі з покращеним настроєм і дасть вам мотивацію на подальші дії.

❗️Головне - запам'ятайте, що вам необов'язково робити щось конкретне, щоб у вас виникла мотивація. Абсолютна будь-яка діяльність, корисна вона чи приємна, додасть вам сили на подальші дії.


Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар