середу, 30 листопада 2022 р.

Як вийти зі ступору?

 Як вийти зі ступору?


Якщо ви завмираєте від страху і не можете поворухнутись, застрягаєте і "підвисаєте", спробуйте щось із цих порад, або все підряд.

♦️ Помітивши, що ви завмерли, спробуйте поворухнути очима, язиком, пальцями. Це запустить роботу м'язів.

♦️ Зробіть повільний видих, трохи скручуючись донизу. Зазвичай ми в таких станах хапаємо повітря, і забуваємо видихати.

♦️ Використайте різкі запахи. Кава, кориця, цитрус, парфуми, навіть старі шкарпетки - щось, що має інтенсивний запах зможе швидко повернути вас з глибин внутрішнього світу і прострації в тут і тепер.

♦️ Занурьте руки і обличчя в дуже холодну воду. Взагалі, різка зміна температури дуже швидко виводить з цього стану, тож можна зробити контрастне вмивання.

‼️Важливо‼️

Якщо накрило не вас, а людину поруч - не треба трусити чи давати ляпасів! 

♦️ Зверніть на себе увагу голосом, говоріть дуже чітко і директивно:

 "Я тут, подивись на мене, ти мене бачиш? Ти чуєш мене? Мене звати Оксана, я тут для тебе. Дивись на мене. Дихай. Візьми води. Пий".

‼️ Ми не запитуємо, ми даємо чітку інструкцію.

‼️ Ми не робимо замість людини те, що вона може зробити сама.


Немає коментарів:

Дописати коментар