середа, 11 вересня 2024 р.

Батькам для роздумів

Лист сина на свято батька

 

  1. Не розбещуй мене. Я дуже добре знаю, що мені не треба мати все те, що я прошу. Я лише хочу перевірити тебе на міцність і спонукати бути батьком.
  2. Не будь непослідовним: це мене збиває з пантеликуі дозволяє завжди, коли тільки є можливість, виходити сухим з води. Найголовніше — припини бути татком, другом, маминим синочком… Хочу, щоб ти навчився бути мені БАТЬКОМ.
  3. Не давай обіцянок: ти можеш не виконати їх. Це призведе до зменшення моєї довіри до тебе. Задовольняйся тим, щоб робити серйозні пропозиції.
  4. Не виправляй мене у присутності інших. Я сприйму це набагато краще, якщо ти поговориш зі мною спокійно віч-на-віч. Тільки ти і я!
  5. Не бурчи безперестанку: якщо ти це робитимеш, я змушений буду захищатися, вдаючи глухого. Світлофори не винні, якщо є черга!
  6. Не звертай надто багато уваги на мої незначні недуги. Я зможу навчитися насолоджуватись поганим самопочуттям, якщо це зможе виправити твою неуважність.
  7. Не переймайся тим, що мало часу проводимо разом. Важливо, як ми його проводимо. Однак, якби ти повертався додому трохи раніше, ти б мене зробив щасливим.
  8. Не дозволяй, щоб мої страхи викликали у тебе неспокій, бо ти станеш ще більш наляканим. Будь для мене прикладом мужності. Дай мені зрозуміти, що мужність – це чеснота.
  9. Не забувай, що я не можу добре рости без великого розуміння і великого заохочення… Але ж я не мушу тобі про це говорити, правда?
  10. Пам’ятай, я вчуся на твоїх прикладах, а не на зауваженнях.

Поради для батьків із книги: Мацці А. дон. 10 кроків, які псують дитину / А. дон Мацці ; худож. оформ. У. Мороз. – Вид. 2-е, випр. – Львів : Свічадо, 2009. – 119 с. : іл. – (Порадник для батьків).

Джерело


Немає коментарів:

Дописати коментар