середа, 31 липня 2024 р.

35 ігор у дорозі

 Світлана Ройз 

35 ігор в дорозі. (Насправді, для будь - яких обставин) Я готувалась до 30 годинної подорожі в автобусі з дитиною і пригадувала нещодавню дорогу потягом поруч з малюками, яких намагались вгамувати батьки. Коли в дорозі потрібно дотримуватись більшої кількості правил і менше можливості для руху - це може стати випробуванням для всіх. Я зібрала з турботою про батьків та дітей 35 дуже простих ідей для дітей різного віку - для розваги, заспокоєння, розвитку та близькості.
☀️ Можуть знадобитись: Фломастери\воскова крейда, (якщо їх немає, підійде і ручка чи олівець). блокнот, хустинка, резинки для волосся, шкарпетки
У дорозі користуватися блокнотом із відривними листами зручніше, ніж окремими листами
Краще обирати фломастери та воскову крейду (дитина може засмутитись, якщо олівці впадуть і зламаються, а гострим грифелем олівця можна травмуватись).
☀️ 1. Намалювати чи розмальовувати листівку, яку потім можна зберегти чи відправити родичам або самому собі. Можна взяти із собою шаблони, чи намалювати те, про що дитина мріє в подорожі. Це трансформує тривогу від невідомого досвіду в майбутньому в радісне очікування
☀️ 2. Малюнки з долоньками. Коли ми обводимо долоні – повертаємо дитині відчуття контурів, кордонів тіла, це допомагає відчути себе більш впевнено. Контур долоньки стає "мандалою", що символізує внутрішній простір, який дитина сама може заповнити.
- Обвести долоньку дитини і попросити намалювати щось всередині неї.
- Обвести долоньку і попросити дитину кожний палець присвятити якійсь емоції. Намалювати на намальованій подушечці пальця мордочки – веселу, сумну, здивовану, розлючену, налякану. торкатись пальців і розповідати про те, коли були такі емоції. Чи запитати – що може допомогти цьому пальчику.
☀️ 3. малювати один за одним — кожен додає до малюнка якусь деталь.
☀️ 4. Намалювати на аркуші багато крапок, з’єднувати їх в малюнок.
☀️ 5. Домовитись, що будете малювати. Малювати одночасно на різних аркушах с заплющеними очима
☀️ 6. Малювати щось однією лінією (не відриваючи фломастера від паперу)
☀️ 7. Малювання словом. Обрати слово. Намалювати контур (котика, сонечка) використовуючи тільки літери слова, розмалювати ним картинку (так дитина одночасно малює, запам’ятовує літери, повертає відчуття кордонів)
☀️ 8. Вигадати нове слово – намалювати, як воно може виглядати
☀️ 9. Взяти із собою кілька листів кухонних рушників чи серветок із дірочками-візерунками. Діти люблять фломастерами розмальовувати дірочки на папері (виходить красивий кольоровий візерунок).
☀️ 10. Якщо в дорозі є палички для розмішування цукру, можна з них зробити чудові фігурки - намалювати обличчя і грати, наче ляльковим театром. Якщо ви знаєте, що місця в валізці обмаль і іграшки взяти не буде можливості – можна заготувати такі палички
☀️ 11. малювати портрети один одного, не дивлячись на папір, не відводячи очей від обличчя «моделі» (це завжди виходить весело)
☀️ 12. Намалювати лабіринт – дитина має знайти з нього вихід
☀️ 13. Намалювати багато кружечків діаметром з подушечку пальця дитини. (чим менше дитина, тим менше має бути кружечків за кількістю і тим більше вони мають бути за розміром ) Розставити в кружечках в довільному порядку цифри, але так, щоб дальня цифра була на відстані не більше, ніж розкриті великий палець та мізинець . Дитина має знаходити цифру і «стрибати» чи дотягуватись до неї пальчиком. Можна поставити таймер і намагатись пройти всі цифри на певний час.
☀️ 14. Написати ім'я дитини – вона має до кожної літери домалювати якусь деталь
☀️ 15. Кожен гравець обирає свій колір фломастера. Одночасно на одному аркушу паперу малювати смайли (усміхайки). Хто намалює більше - переможець
☀️ 16. Ніжний котик – гра з проєкту: «Гратися і не боятися»
Запропонуйте дитині подумати про те, що викличе у неї відчуття безпеки та ніжності. Наприклад, ніжно «погладити» уявне кошеня. Таке «піклування» про маленьку тваринку дозволить дитині розслабитись та заспокоїтись.
Більше відео тут: https://numo.mon.gov.ua/gratisya-i-ne-boyatisya
☀️ 17. Якщо із собою є шарфик чи хустина – з них викладати фігурки чи літери
☀️ 18. «квест» - на папері написати (чи намалювати) те, що дитина має знайти в купе чи вагоні. Коли дитина це знаходить, навпроти малює смайл (можна шукати: рушник, туалет (можна так стимулювати дитину піти до туалету), стіл, двері, валізка, окуляри, ручка, телефон…)
☀️ 19. «Читаю по губах» - запропонувати вгадати знайому пісню, але не співати її вголос, тільки відкривати рота, наче співаємо (це насправді складна гра, можна розпочати з вгадування слова)
☀️ 20. Гра в «дуй-бол». Дути на обгортку з цукерки, що лежить на столику. Передавати один одному диханням
☀️ 21. Зробити іграшку зі шкарпеток
☀️ 22. чи зробити іграшку з хустини – https://www.facebook.com/svetlanaroyz/posts/5446106922089535
☀️ 23. Кілька кубиків завжди можуть стати у пригоді (можна грати: «у кого більше випаде» - стимулювати дитину вчити цифри та рахувати.
Замість кубиків можна використовувати пальці – згинаємо руки в кулак, на рахунок один-два – три – показуємо пальці від 1 до 5. знаходимо суму. Домовляємось, з кого починаємо рахувати. На кого випадає – той переможець.
☀️ 24. Телеграма (буде привід розповісти дитині, що це) обираємо коротке слово. Кожна літера слова – початок нового слова. СЛОН – Срібний Ланцюжок Охороняє Ніч чи Спритний Лис Обпік Ніс. Перемагає той, хто вигадає найсмішніше речення
☀️ 25. «Тарабарська мова». Говорити один з одним «тарабарською мовою», тобто вигаданою, намагаючись за інтонацією вгадати, про що говорить кожен;
☀️ 26. «Alias». Вгадувати слово за описом. Однак важливо не називати саме слово;
☀️ 27. Гра в слова. Наступний гравець називає слово на останню букву слова попереднього гравця;
☀️ 28. «Казка». Скласти казку, коли кожен говорить по реченню;
☀️ 29. «Навспак». Говорити слова навпаки, не записуючи їх. Наприклад, «чайник» — «кинйач», «стіна» — «анітс»; для маленьких дітей обирати слова з трьох літер - кіт, чай, рух, рот, ніс, ніч, дім ..
☀️ 30. Гра – «Я» - сказати Я – добрий, (я веселий, я сумний, я злий, я натхнений, я вередливий, я замріяний, я з’їв кисле, я наляканий, я переможець…) і одночасно відображати це, змінювати міміку.
Можна показувати емоцію, а інший гравець має її вгадати.
☀️ 31. Хто це? Торкаємось дитини "доторками тварин" - наче його гладить чи торкається писочком котик, по ньому стрибає коник, сідає метелик, якщо дитина не боїться - повзе змійка, бігає мурашка, хвостиком гладить лисичка... А дитина має вгадати, що це за тварина
☀️ 32. Можна завантажити в телефон карткову гру Сила Запитань - https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=6351897178177167&id=100000708430176
☀️ 33. Завантажити гру Картки сили - в ній буде багато пропозицій для ігор https://www.facebook.com/171923206205552/posts/5508937402504079/
☀️ 34. Завантажити картки Обійманці https://bit.ly/3VbNZqR
☀️ 35. "Я бачу" - називати по черзі, що ми бачимо поруч (в машині, в вагоні, за вікном).
Легких доріг. Радості дітям і сил батькам.
(Прохання - при копіюванні матеріалу, вказуйте, будь ласка, авторство).
Обіймаю, Родино ❤️ як хочу Перемоги


Немає коментарів:

Дописати коментар