Як допомогти підлітку вийти із соцмережевої залежності? 

 Помічали за собою бажання «трохи посидіти в телефоні», яке перетворюється на годину залипання? Ми відкриваємо TikTok, щоб розслабитися під легкі відео. Перше — цікаве, друге — корисне, а третє… уже затягує. Адже нам хочеться перевірити: а чи буде наступне ще смішніше? Від такого «азарту» мозок отримує порцію дофаміну — гормону задоволення
 Помічали за собою бажання «трохи посидіти в телефоні», яке перетворюється на годину залипання? Ми відкриваємо TikTok, щоб розслабитися під легкі відео. Перше — цікаве, друге — корисне, а третє… уже затягує. Адже нам хочеться перевірити: а чи буде наступне ще смішніше? Від такого «азарту» мозок отримує порцію дофаміну — гормону задоволення .
. Але як пояснити підлітку, що це може перерости у залежність?
Словами, які не залякають і не відштовхнуть через заборони  , а навпаки — мотивуватимуть діяти
, а навпаки — мотивуватимуть діяти 
 , а навпаки — мотивуватимуть діяти
, а навпаки — мотивуватимуть діяти 
Дізнавайтеся у новому матеріалі від Resilience.help:
 чому дитина тягнеться до стрічки, коли втомлена;
 чому дитина тягнеться до стрічки, коли втомлена; чому порівняння з іншими так сильно зачіпає;
 чому порівняння з іншими так сильно зачіпає; чому навіть після години скролінгу відчуття відпочинку немає, а виснаження лише зростає.
 чому навіть після години скролінгу відчуття відпочинку немає, а виснаження лише зростає.І головне 
 
 
 Матеріал написаний у формі прямого звернення до підлітків — простою, «їхньою» мовою  Його можна:
 Його можна:
 Його можна:
 Його можна: дати прочитати дитині
 дати прочитати дитині використати як інструмент для розмови: на уроці, в кабінеті психолога, під час сімейної бесіди, чи у формі невеликого воркшопу.
 використати як інструмент для розмови: на уроці, в кабінеті психолога, під час сімейної бесіди, чи у формі невеликого воркшопу.  Тут є
 Тут є пояснення
приклади
міні-тест
 практичні інструменти, які допоможуть дитині не просто «менше сидіти в телефоні», а усвідомлено взаємодіяти з цифровим простором.
 практичні інструменти, які допоможуть дитині не просто «менше сидіти в телефоні», а усвідомлено взаємодіяти з цифровим простором.




 
Немає коментарів:
Дописати коментар