 Станьте у вересні пледом для своїх учнів. Тим, що не тисне, а просто огортає, знаходиться поруч, від якого тепло, м’яко й затишно.
 Станьте у вересні пледом для своїх учнів. Тим, що не тисне, а просто огортає, знаходиться поруч, від якого тепло, м’яко й затишно.  Плутанина перших днів навчання, чиїсь сльози, мовчанка, зависання очей, направлених у стелю стелі — це нормальний стан адаптації дітей. І щоб допомогти їм стабілізуватися Resilience.help подовжує ділитися практичними інструментами для роботи з дітьми у вересні.
 Плутанина перших днів навчання, чиїсь сльози, мовчанка, зависання очей, направлених у стелю стелі — це нормальний стан адаптації дітей. І щоб допомогти їм стабілізуватися Resilience.help подовжує ділитися практичними інструментами для роботи з дітьми у вересні. Добірка щоденних ритуалів, які допоможуть тримати емоційний баланс — уже у картках 

Підтримати можна не лише словами й вправами. Це можуть бути й дії, наприклад:
 Контакт очей, коли дитина шукає допомогу.
 Контакт очей, коли дитина шукає допомогу. Кивок голови, що говорить «ти в безпеці».
 Кивок голови, що говорить «ти в безпеці». Фраза на дверях кабінету психолога: «Тут можна просто посидіти».
 Фраза на дверях кабінету психолога: «Тут можна просто посидіти». Куточок тиші у класі чи коридорі, де не треба бути веселим, якщо не хочеться.
 Куточок тиші у класі чи коридорі, де не треба бути веселим, якщо не хочеться. Ігрова метафора «хамелеон» — навчи дітей помічати свій емоційний колір: «Я сьогодні зелений — спокійний. А ти який?».
 Ігрова метафора «хамелеон» — навчи дітей помічати свій емоційний колір: «Я сьогодні зелений — спокійний. А ти який?».









 
Немає коментарів:
Дописати коментар