Центр практичної нейропсихології - Одеса
Багато батьків турбуються, коли дитина, незважаючи на заняття та зусилля, плутає літери, не впізнає їх у словах або швидко забуває. Але з точки зору нейропсихології — це не завжди ознака «відсутності здібностей». Часто такі труднощі виникають через незрілість або недостатню взаємодію між окремими зонами мозку, що відповідають за пізнання, мовлення й рух.

Для дорослого людини літера — це зрозумілий символ, що асоціюється зі звуком, відчуттям руху під час написання, вживанням у слові. Але мозок дитини лише вчиться поєднувати всі ці аспекти:





Якщо ці компоненти не зв’язані ще міцними нейронними зв’язками, дитині складно співвіднести побачену літеру зі звуком і написанням. Особливо часто плутаються подібні за виглядом або звучанням літери.

Можна вибудувати ці зв’язки цілеспрямованими вправами, нейропсихологічною корекцією, і це суттєво покращить результати.
Немає коментарів:
Дописати коментар