Чи часто у вашому класі виникають конфлікти? Та чи може вчитель/-ка втручатися у відносини учнів, аби допомогти порозумітися?
Конфлікти між школярами є природною частиною їхнього розвитку та соціалізації. Однак не завжди діти мають достатньо досвіду та навичок для самостійного розв’язання таких ситуацій.
«Часто дорослі не хочуть втручатися у конфлікти дітей, говорячи: «Самі розбирайтеся. Не чіпайте мене. Я не хочу в це лізти». Але діти інколи не можуть самотужки владнати суперечку. І дитина, яка перебуває в позиції жертви, відчуватиме себе незахищеною. !Тож завдання дорослого припинити насилля, якщо воно присутнє, а також нагадати учням про правила, культуру спілкування, а також засоби, які допоможуть подолати конфлікт, дійти компромісу та почути одне одного», – зазначає психологиня Тетяна Обоянська.
У новому матеріалі від нашої психологічної платформи Resilience.help та тренерки-супервізорки Тетяни Обоянської, яка працює в арттерапевтичному, когнітивно-поведінковому напрямі за програмами «Управління проблемами +», «Діти та війна. Техніки зцілення», «Когнітивно-процесуальна терапія», дізнавайтеся:
Що таке конфлікт та які його особливості серед дітей?
Яка роль дорослого у дитячих конфліктах?
Як дорослим створити сприятливе середовище для дітей?
Хто такий медіатор та яка його мета у процесі вирішення суперечок між дітьми?
Матеріал доступний за посиланням: https://tinyurl.com/mtex976t.
Немає коментарів:
Дописати коментар