понеділок, 23 січня 2023 р.

"...якщо ти раптом не віриш в себе, якщо сумніваєшся, спирайся на мою віру. Подивись на себе моїми очима"

 Світлана Ройз 

"Вірометр". В книзі "Різдвозавр" це - прилад, який вимірює віру в Санту. Якщо рівень віри знижується, Санта і вся Різдвяна магія зникає. Я сьогодні думала про свій внутрішній "вірометр". Запитала близьких, на якій відмітці на шкалі "віри в себе" він би у них був. Вийшла цікава практика - роздуми. Про те, коли цей рівень знижується, коли він був найбільш високим, від чого він залежить, що допомагає його підвищити, в спілкуванні з ким він знижується.. Мої показники "віри в себе" падають, коли я сильно втомлена. Підіймаються, коли я сама задоволена результатами того, що зроблено. (Я ж найсуворіший критик для себе).
Я пам'ятаю, як колись казала дітям - якщо ти раптом не віриш в себе, якщо сумніваєшся, спирайся на мою віру. Подивись на себе моїми очима.
...сьогодні близька знайома запитала: ти віриш в нашу Перемогу? а якщо не буде Перемоги. А якщо все піде не так. Якщо все затягнеться, країна буде виснаженою, вже не буде сил на боротьбу?
Я запитала - ти сильно втомилась, і здається, тобі особисто вже не вистачає сил?
І ми разом писали план, що терміново робити і жартома слідкували за її особистим "вірометром", точніше "силометром", після кожної простої ідеї (просити, щоб бабуся з дідусем побули з дітьми, щоб вона могла в вихідні побути сама, зустрітись з подругою, піти на манікюр, попросити про зворотний зв'язок від керівника...).
У мене бувають дуже складні дні. Рівень особистої сили зовсім нестабільний.
Але мій "вірометр", який пов'язаний з вірою в Перемогу - завжди на найвищій позначці. (Уклін ЗСУ, всім волонтерам, всім, хто виборює нашу Перемогу і всім, хто в боротьбі на своїх місцях допомагає.)
Я чесно казала знайомій - все може бути по-різному. І насправді ми можемо виснажитись. Але ж наша віра в Перемогу живить наші дії для Перемоги.
І якщо раптом-раптом потрібно, спирайтеся і на мою віру.
Обіймаю, Родино ❤️ як хочу Перемоги

Немає коментарів:

Дописати коментар