вівторок, 10 січня 2023 р.

Педагогу: різні типи стилів навчання

 ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ

Різні типи стилів навчання
Давайте розглянемо кожен із семи стилів навчання та те, як кожен із них можна застосувати в навчальному середовищі дитини.
ВІЗУАЛЬНИЙ
Візуальні учні (іноді їх називають просторовими) використовують малюнки, кольори та зображення для навчання. Вони розуміють і люблять карти та схеми. Їхні просторові міркування міцні, і вони легко розуміють розміщення об’єктів відносно навколишнього середовища. Зорове відчуття управляється потиличними частинами в задній частині мозку. І потилична, і тім'яна частки керують просторовим розумінням.
Характеристики візуального учня включають наступне:
  • Зазвичай сидить у передній частині класу, якщо є вибір
  • Інформація має більше сенсу, якщо її пояснити за допомогою діаграми чи графіка
  • Робить контури для всього
  • Переписує написане на дошці
  • Бачить кольори у всьому
  • Складає списки з маркерами та зірочками
  • Захоплюється візуальними технологіями
СЛУХОВИЙ
Слуховий (аудіальний) учень описує дитину, яка запам’ятовує інформацію легше, коли інструкція підкріплюється звуком. Вони люблять музику і можуть чути чіткі ноти. Ці діти тяжіють до записів голосу та пісень, таких як підкасти чи аудиторні лекції, і часто співають собі під ніс. Скронева частка головного мозку обробляє слухову інформацію. Права скронева частка особливо важлива для музики.
Характеристики слухового учня включають наступне:
  • Надає перевагу лекціям, а не читанню матеріалу
  • Часто читає вголос про себе
  • Любить усні доповіді
  • Бере участь в обговореннях
  • Любить дискутувати
  • Використовує пісні або джингли, щоб запам'ятати важливу інформацію
  • Легко запам'ятовує імена
ВЕРБАЛЬНИЙ
Людина, яка вивчає вербальні або лінгвістичні знання, любить слова як у мовленні, так і в письмі. Цим дітям подобається як слухати усне слово, так і читати його. Їм легко виражати себе. Ключовими ділянками мозку, відповідальними за цей стиль навчання, є скроневі та лобові частки.
Характеристики вербального учня включають наступне:
  • Зазвичай відмінна пам'ять
  • Буде перечитувати і переписувати конспекти
  • Під час навчання створюйте списки з ключовими словами
  • Полюбляє рольові ігри під час вивчення нових понять
  • Добре вміє грати в слова, віршики та скоромовки
  • Добре вміє викладати думки на папері
КІНЕСТЕТИЧНИЙ
Кінестетичний (фізичний) учень досліджує свій світ за допомогою дотику. Дитина вчиться, рухаючи тілом і рясно використовуючи руки. Їм найкраще вдається у великих просторах під час навчання та із задоволенням пересуваються, тому цей стиль навчання має сенс для сенсорних шукачів. Діти, які часто використовують цей стиль навчання, із задоволенням маніпулюють моделлю чи фактичним об’єктом, якому навчають. Мозочок і моторна кора (у задній частині лобової частки) беруть участь у більшості процесів фізичного руху дитини.
Характеристики кінестетичного учня включають наступне:
  • Захоплюється малюванням і займається багатьма видами мистецтва
  • Будувати з блоків і рахувати з об'єктів легко
  • Практичне навчання ідеально підходить для таких дітей
  • Цим учням допомагає читання або декламування під час ходьби туди-сюди
  • Процвітає, коли уроки перетворюються на мистецькі проекти
  • Спортивно обдарований
  • Живе моментом
ЛОГІЧНИЙ
Цей тип учнів (також відомий як математичний) має навички математичних і логічних міркувань. Ці діти легко розв’язують задачі з числами. Ті, хто навчається логіці, чудово розуміють причинно-наслідкові зв’язки. Вони намагаються класифікувати та систематизувати все та вся, тому що це допомагає їхньому мозку зрозуміти матеріал. Тім'яні частки мозку, особливо ліва сторона, керують логічним мисленням.
Характеристики логічного учня включають наступне:
  • Захоплюється стратегічними іграми
  • Класифікує та перегруповує об’єкти
  • Добре з цифрами
  • Любить розуміти причину відповідей
  • Навички міркування високого рівня
  • Орієнтується на статистику
  • Любить математичні ігри та головоломки
СОЦІАЛЬНИЙ
Соціальна (її також називають міжособистісною) дитина найкраще вчиться, коли перебуває в групі. Цей учень зазвичай добре спілкується і любить спілкуватися з іншими. Соціальні взаємодії та великі групи людей формують у цієї дитини позитивні почуття. Лобова та скронева частки мозку відповідають за більшу частину соціальної діяльності людини.
Характеристики соціального учня включають наступне:
  • Чудовий у груповому навчанні
  • Легко читає емоції інших людей
  • Соціально розумний
  • Любить навчати інших тому, чого навчився сам
  • Насолоджується навчанням, обмінюючись знаннями
  • Легко спілкується і любить діалог
УСАМІТНЕНИЙ
Цей УСАМІТНЕНИЙ (інтраперсональний) учень любить працювати сам і процвітає в тихій обстановці. Вони прагнуть вчитися і вчитися самостійно. Вони чудово справляються з самостійним керуванням цілями та плануванням часу. Інтраперсональна дитина любить грати на самоті та демонструє велику уяву.
Лобова та скронева частки також справляються з цим типом навчання. Лімбічна система також відіграє певну роль у настрої та основних емоціях.
Характеристики самотнього учня включають наступне:
  • Віддає перевагу працювати поодинці
  • Розглядається як тихий у груповій обстановці
  • В гармонії з почуттями
  • Спробую знайти тихе та комфортне місце для навчання
  • Встановлює особисті цілі навчання або досягнення
  • Любить вести щоденник

Немає коментарів:

Дописати коментар