середу, 8 листопада 2023 р.

Запитання, щоб побудувати розмову з дітьми

 ❓Список із тридцяти запитань, які сприяють діалогу між батьками й дітьми


1. Якби ти писав книгу, як би ти назвав головного героя й куди б його відправив?

2. Яке твоє улюблене заняття?

3. Якби ти міг зробити власну футболку, що б ти намалював або написав на ній?

4. Якою була найкраща частина твого сьогоднішнього дня/уроків/заняття...?

5. Який твій найулюбленіший спогад про те, коли тобі було років _?

6. Якби твоє життя екранізували, чим би закінчувався фільм?

7. Чи є в тебе якийсь цікавий анекдот чи жарт, щоб розповісти мені?

8. Що найсмішніше ти бачив сьогодні/на цьому тижні?

9. Як би ти описав свій ідеальний день?

10. Якби в нас був літак, на якому ми просто зараз могли б полетіти на канікули, куди б ти хотів вирушити?

11. Якби ми могли поїхати в (укажіть назву улюбленого місця), але не на машині, як би ми туди потрапили?

12. Якби ти міг завести в якості домашнього улюбленця будь-яку тварину з наявних у світі, куди б ти вирушив по неї та хто б це був?

13. Якби ти міг робити щось так добре, як твій друг (назвіть ім'я друга), що б це було?

14. Якби ти міг робити те, що робить тато/мама, що б ти зробив найперше?

15. Якби ти міг змінити щось у школі, що б це було?

16. Якби ти міг змінити щось у нашій родині, що б це було?

17. Якби ти міг змінити щось у світі, що б ти змінив і як?

18. Хто твій улюблений телевізійний/книжковий/казковий персонаж і що тобі подобається в ньому?

19. Якби ти міг пообідати з (назвіть ім'я улюбленого персонажа), куди б ви пішли та що їли б?

20. Якби ти міг прокинутись завтра володарем суперсили, що б то була за суперсила, та на що б ти був здатний?

21. Якби могли здійснитись три будь-які твої бажання, якими б вони були?

22. Якби весь твій одяг був лише одного кольору, який колір ти б вибрав?

23. Якби ти міг змінити обіднє меню у школі/удома, що б ти змінив?

24. Яка в тебе найбільша мрія?

25. Що тебе найбільше турбує? (Про що твоя найсильніша тривога?)

26. Якби ти міг змінити своє ім'я, став би ти це робити і яке ім'я вибрав би?

27. Чим ти пишаєшся у своєму житті найбільше?

28. Яке твоє найулюбленіше місце?

29. Чи існує щось, про що ти ніколи й не подумав би мені розповідати, але, можливо, хочеш розповісти зараз?

30. Чи існує щось, про що ти завжди хотів спитати мене, але не робив цього раніше? Хочеш спитати мене зараз?


Десять запитань, які допоможуть вам підтримати розмову з дитиною


1. Що ще ти можеш розповісти мені про це?

2. Та ти що! Розкажи мені про це докладніше.

3. Серйозно? А потім що сталось?

4. Цікаво. Можеш розповісти мені про це докладніше?

5. Що ти думаєш (або відчуваєш) із приводу того, що сталось?

6. І тому ти подумав...?

7. А що ти плануєш робити тепер?

8. Розумію. Яким буде твій наступний крок?

9. Ну і як ти до цього поставився?

10. Мені подобається слухати тебе. Чи можемо ми більше порозмовляти наступного разу?


Джерело https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/977/

Немає коментарів:

Дописати коментар