середа, 23 серпня 2023 р.

Нешаблонні фрази для похвали вашої дитини

Нешаблонні фрази для похвали вашої дитини

✅Сьогодні в тебе вийшло краще, ніж учора!

✅Було складно, але ти впорався!

✅Ти у цьому розібрався!

✅Вважай, що ти подолав нову висоту!

✅Радію, дивлячись на тебе!

✅Складна робота, але ти виконав її дуже старанно!

✅З кожним днем ​​у тебе виходить все краще та краще!

✅Ти сьогодні чудово постарався!

✅Ти стаєш більш самостійним, і я цьому дуже рада!

✅Ти на вірному шляху!

✅Ти пам'ятаєш, що раніше у тебе не виходило, а зараз ти навчився!

✅Це твоя перемога!

✅Мені так приємно бачити, як ти…

✅Я тішуся, коли ти…

✅Ти швидко вчишся!

✅Розкажи, як це так здорово у тебе вийшло!

✅З тобою приємно мати справу!

✅Мені важливо, коли ти…

✅Я дякую тобі за…

Те саме непогано б іноді говорити собі самій

Джерело: ТК Наталії Львової



Немає коментарів:

Дописати коментар