вівторок, 15 серпня 2023 р.

Пʼять фраз, які допоможуть вам відстоювати свої кордони та навчать слухати себе

UA MENTAL HELP

Привіт — привіт🧘


Ми з командою зібрали наступні пʼять фраз, які допоможуть вам відстоювати свої кордони та навчать слухати себе

А ось і вони:


1.  "Я не хочу" - цього досить, щоб відмовити в чомусь, що не є вашим обов'язком і ви не хочете цього робити. Бажання чи небажання достатньо.  


2. "Мені це не подобається" - від пропозиції спільного дозвілля з друзями до вибору напрямку кар’єрного розвитку. Ви не маєте переступати через себе, аби задовольнити когось іншого. 


3. "Зі мною не можна так розмовляти, я не дозволяю так зі мною говорити" - використовуйте ці фрази, коли хтось на вас кричить, поводиться фамільярно, ображає або принижує.


4. "Мені це не потрібно / я цього не просив/ла" - Ви не зобов'язані приймати те, чого не хочете, навіть якщо іншим хочеться вам це дати. Якщо вам не потрібен бабусин сервіз, то так і скажіть. Так само працює і з небажаною критикою, ви не мусите бути вдячними за речі чи слова, яких не потребували. 


5. "Не роби цього, мені це неприємно" - використовуйте цю фразу, коли вас турбують неприємні жарти, небажана критика або неприємні фізичні контакти.


Ці висловлювання не є образливими або агресивними, вони допомагають вам захистити свої інтереси та поставити на перше місце свої бажання. Пам'ятайте, ви не зобов'язані виправдовуватися чи вигадувати привід не піти на зустріч, якщо просто цього не хочете. 

Захищайте себе та свої межі, і це допоможе зберегти ваш комфорт та приведе до вас людей, які поважатимуть ваші кордони. 

Поширюйте пост з тими, кому він точно знадобиться при відстоюванні своїх кордонів🥰


Ваші UAMH❤️

Немає коментарів:

Дописати коментар