«Я ж тобі вже сто разів сказала!» – якщо ця фраза знайома, швидше за все, ваша дитина не просто «неслухняна». Причина може бути глибшою – у роботі мозку.
 Лобові частки, які відповідають за контроль поведінки, ще розвиваються. Дитині фізично складніше гальмувати імпульсивні реакції.
 Лобові частки, які відповідають за контроль поведінки, ще розвиваються. Дитині фізично складніше гальмувати імпульсивні реакції.
 Слухове сприйняття іноді працює вибірково – якщо в кімнаті багато стимулів (іграшки, звуки, емоції), мозок просто «відфільтровує» вашу фразу.
 Слухове сприйняття іноді працює вибірково – якщо в кімнаті багато стимулів (іграшки, звуки, емоції), мозок просто «відфільтровує» вашу фразу.
 Пам’ять на інструкції – якщо сказати дитині одразу три прохання («прибери іграшки, вимий руки, сядь за стіл»), мозок може запам’ятати лише останнє.
 Пам’ять на інструкції – якщо сказати дитині одразу три прохання («прибери іграшки, вимий руки, сядь за стіл»), мозок може запам’ятати лише останнє.
Як бути?
 Говоріть короткими фразами – замість «Прибери іграшки, вимий руки та сядь за стіл» скажіть: «Спочатку прибери іграшки». Коли зробить – давайте наступну інструкцію.
 Говоріть короткими фразами – замість «Прибери іграшки, вимий руки та сядь за стіл» скажіть: «Спочатку прибери іграшки». Коли зробить – давайте наступну інструкцію.
 Використовуйте контакт очима та дотик – легкий дотик до плеча або руки допоможе залучити увагу.
 Використовуйте контакт очима та дотик – легкий дотик до плеча або руки допоможе залучити увагу.
 Переконайтеся, що дитина почула – попросіть її повторити сказане своїми словами.
 Переконайтеся, що дитина почула – попросіть її повторити сказане своїми словами.
 Створюйте спокійне середовище – вимкніть телевізор, зменшіть фоновий шум, щоб мозок не відволікався.
 Створюйте спокійне середовище – вимкніть телевізор, зменшіть фоновий шум, щоб мозок не відволікався.
 Додавайте ігровий елемент – дітям легше сприймати прохання через гру: «Давай подивимося, хто швидше прибере іграшки – ти чи я?»
 Додавайте ігровий елемент – дітям легше сприймати прохання через гру: «Давай подивимося, хто швидше прибере іграшки – ти чи я?»
Слухняність – це не про покарання, а про розвиток самоконтролю.
 Лобові частки, які відповідають за контроль поведінки, ще розвиваються. Дитині фізично складніше гальмувати імпульсивні реакції.
 Лобові частки, які відповідають за контроль поведінки, ще розвиваються. Дитині фізично складніше гальмувати імпульсивні реакції. Слухове сприйняття іноді працює вибірково – якщо в кімнаті багато стимулів (іграшки, звуки, емоції), мозок просто «відфільтровує» вашу фразу.
 Слухове сприйняття іноді працює вибірково – якщо в кімнаті багато стимулів (іграшки, звуки, емоції), мозок просто «відфільтровує» вашу фразу. Пам’ять на інструкції – якщо сказати дитині одразу три прохання («прибери іграшки, вимий руки, сядь за стіл»), мозок може запам’ятати лише останнє.
 Пам’ять на інструкції – якщо сказати дитині одразу три прохання («прибери іграшки, вимий руки, сядь за стіл»), мозок може запам’ятати лише останнє.Як бути?
 Говоріть короткими фразами – замість «Прибери іграшки, вимий руки та сядь за стіл» скажіть: «Спочатку прибери іграшки». Коли зробить – давайте наступну інструкцію.
 Говоріть короткими фразами – замість «Прибери іграшки, вимий руки та сядь за стіл» скажіть: «Спочатку прибери іграшки». Коли зробить – давайте наступну інструкцію. Використовуйте контакт очима та дотик – легкий дотик до плеча або руки допоможе залучити увагу.
 Використовуйте контакт очима та дотик – легкий дотик до плеча або руки допоможе залучити увагу. Переконайтеся, що дитина почула – попросіть її повторити сказане своїми словами.
 Переконайтеся, що дитина почула – попросіть її повторити сказане своїми словами. Створюйте спокійне середовище – вимкніть телевізор, зменшіть фоновий шум, щоб мозок не відволікався.
 Створюйте спокійне середовище – вимкніть телевізор, зменшіть фоновий шум, щоб мозок не відволікався. Додавайте ігровий елемент – дітям легше сприймати прохання через гру: «Давай подивимося, хто швидше прибере іграшки – ти чи я?»
 Додавайте ігровий елемент – дітям легше сприймати прохання через гру: «Давай подивимося, хто швидше прибере іграшки – ти чи я?»Слухняність – це не про покарання, а про розвиток самоконтролю.
 
Немає коментарів:
Дописати коментар