четвер, 15 вересня 2022 р.

Важливо та абсолютно нормально висловлювати свої почуття такими, якими ти їх відчуваєш

 Соціально-Психологічна служба школи

Висловлення своїх почуттів
Ми живемо у світі, де нормою є «тримати себе в руках» та «бути на позитиві», навіть, коли ми переживаємо складні часи, відчуваємо сум, апатію та горе.
Важливо та абсолютно нормально висловлювати свої почуття такими, якими ти їх відчуваєш.
Фрази, якими можна висловити свої почуття і зробити це максимально легко та «екологічно» для себе та інших:
🍂 Мені сумно, я потребую трохи підтримки.
🍂 Я почуваюся самотньо. Ми можемо піти разом на прогулянку?
🍂 У мене важко на серці. Ти міг/могла би проявити до мене трохи любові?
🍂 Я почуваюся погано, мені б не завадили обійми.
🍂 Ти маєш час на телефонну розмову? Я б хотів/хотіла поділитись своїми почуттями з тобою.
‼️Ти не маєш казати «все добре», коли все абсолютно не добре.
‼️Дай собі дозвіл не страждати в тиші.
‼️Говори про свої почуття щиро та чесно - бо це нормально і кожна людина переживає їх так само, як і ти 💛

Немає коментарів:

Дописати коментар