пʼятницю, 9 вересня 2022 р.

Онлайн курс "Психологічна безпека дорослих та дітей під час повітряної тривоги"

 Світлана Ройз 

Онлайн курс "Психологічна безпека дорослих та дітей під час повітряної тривоги". Цей курс, в першу чергу, для освітян - вихователів та вчителів, але і для батьків, сподіваюсь, буде багато практичного. Для себе я його назвала "Укриття". Сьогодні до нього вже відкритий доступ. І знаю, що вже було тисячі реєстрацій і багато відгуків. Це дуже щирий курс. Я хотіла його створити таким, щоб без води, зрозумілою мовою і щоб ця складна тема сприймалася легко.
В серпні я допомагала готуватися до навчального року вчителькам, які звертались до мене особисто. Думала, як допомагати більш системно. І зраділа, коли Marina Tereshchuk та Victor Liakh запропонували зробити курс з фондом Фонд Східна Європа .
І ще більше зраділа, коли вони підтримали мою ідею - метафору - безпечний простір - це не тільки стіни. "Укриття" - шелтер - це і ми самі. Коли стійки, коли знаємо, як реагувати, коли можемо розрізняти стани, дієво допомагати, створювати своєю особистістю простір, на який можуть спиратися діти. Nick Kukulevskyi і його режисерська команда чаклували над візуальним наповненням. А багато прекрасних людей із Фонду Східна Європа допомагали із запуском.
В цьому курсі теорія і практика про те, які реакції можуть бути у дітей, які ігри можуть допомогти, якими словами та діями ми можемо заспокоювати, як готуємося до походу в укриття - що конкретне може полегшити організацію дітей.
Як перейти від перебування в укритті до уроку.
9 практичних невеликих модулів.
Створених з турботою та підтримкою.
І пісню, яку ми випустили з ТНМК і Олександром Корешковим - я вигадала якраз після запису цього курсу. В доповнення до нього.
Мені б хотілося, щоб цей курс не знадобився взагалі. Хоча б, скоріше став зовсім не потрібним.
Реєстрація на курс та доступ до перегляду:

Немає коментарів:

Дописати коментар