пʼятницю, 16 вересня 2022 р.

Фрази рішучості

 Всеукраїнський громадський Центр "Волонтер"

😞 Ми намагаємося уникати травматичні спогади про погані події, які відбувалися в нашому житті. Частіше за все, робимо це через те, що так ми захищаємо себе від повторних негативних відчуттів та реакцій, сильних емоції, які виснажують, а також через страх і відчуття провини.
☝️Звичайно, є корисні уникання. Дійсно, іноді доцільно триматися подалі від місць або речей чи людей, тому що це - небезпечно. Але якщо щось (наприклад, спогади або певні дії) не несе прямої загрози, але ви тримаєтеся від цього якнайдалі або ж перестаєте робити щось, тому що це викликає неприємні асоціації чи лякає, вибиваючи з рівноваги? Це називається некорисне уникання.
❗️Некорисне уникання дає стишення на деякий час. Але насправді воно НЕ ДОПОМАГАЄ, і ми знову і знову можемо відчувати неприємні відчуття та страх, якщо не опануємо його. Один зі способів подолання страху - це складання спеціального плану та побудова «сходинок страху», проте для початку важливо зважитися на це.
🧡 Хочемо поділитися тими фразами рішучості, які підлітки напрацьовують під час участі у групах підтримки та які допомагають їм у складних ситуаціях:
🟢 Я впораюся
🟢 Ще трішки попрактикуватися і це закінчиться
🟢 Краще спробувати, ніж здогадуватися
🟢 Я знаю, що я зможу
🟢 Я можу це зробити і це ніяк не нашкодить мені
🟢 В мене є ті, до кого можу звернутися за підтримкою та допомогою, і це дає ресурс
❓Які фрази рішості у подоланні страхів і хвилювань маєте Ви
🔗 Заповнюйте форму на сайті та приєднуйтеся до безкоштовних груп підтримки для підлітків, батьків або освітян: https://poruch.me/


Немає коментарів:

Дописати коментар