пʼятниця, 13 жовтня 2023 р.

Коли ти думав/ла, що я не дивлюсь...(від дитини батькам)

 Коли ти думав/ла, що я не дивлюсь...

(Автор невідомий)
Коли ти думав/ла, що я не дивлюсь, я побачила, що ти повісила мій перший малюнок на стіну, i я захотіла намалювати ще один.
Коли ти думав/ла, що я не дивлюсь, я побачила, що ти годуєш безпритульного котика, i я подумала, що це добре піклуватися про тварин.
Коли ти думав/ла, що я не дивлюсь, я побачила, що ти печеш мій улюблений пиpiг, i я зрозуміла, що навіть мале може бути особливим.
Коли ти думав/ла, що я не дивлюсь, я чула як ти молився/лася, i я пoвipила в те, що існує Бог, з яким можна поговорити будь-коли.
Коли ти думав/ла, що я не дивлюсь, я відчула, як ти поцілував/ла мене перед сном, i я відчула себе любимою.
Коли ти думав/ла що я не дивлюсь, я побачила, як сльози капали з твоїх очей, i я зрозуміла, що іноді буває боляче, і це нормально – плакати.
Коли ти думав/ла, що я не дивлюсь, я побачила, що тебе турбує моє життя, i я захотіла стати тим, ким маю стати.
Коли ти думала/в, що я не дивлюсь, я дивилася … та захотіла подякувати Toбi за все те, що ти робив, коли думав/ла, що я не дивлюся.

Немає коментарів:

Дописати коментар