Логопедична студія "Логоманія".



А як же інше…. - хочеться кричати МЕНІ




Дитина говорить, бо чує, коли не чує, не говорить. Проблема в тому, що з фізичним слухом може бути все Ок, а ось фонематичний порушений. У цьому випадку дитина або не коректно чує саме фонеми (звуки, слова) або не може пов'язати образ слова та його сутність.


У нормі всі діти прагнуть до комунікації, саме це спонукає Якщо малюк не прагне комунікувати, то у нього просто немає мотивації, немає потреби спілкування, мови! Тоді дитини використовуватиме мову жестів. Щоб хоч якось пояснюватися оточуючим що він прагне.

Коли дитина говорить, вона керує своїми м'язами артикуляційного апарату! А якщо дитина моторно незграбна, не може пройти по прямій лінії, спіймати м'яч, то звідки ж з'явиться спритність м'язів язика, губ артикуляції? Все пов'язано, спритність і координація рухів розвивається від великих м'язів до дрібніших.
Немає коментарів:
Дописати коментар