Логопедична студія "Логоманія".
Часто стикаюся з рекомендаціями педіатрів та неврологів розвивати почекайте до трьох та розвивайте дрібну моторику, щоб допомогти дитині заговорити
А як же інше…. - хочеться кричати МЕНІ
Без РОЗУМАННЯ мови, не буде мовлення у 99%! Дитина повинна розуміти звернену до неї мову, виконувати прохання: «зачини двері», «поклади книгу на стіл», «дай м’яч»і т.д
Без СЛУХА не буде мовлення.
Дитина говорить, бо чує, коли не чує, не говорить. Проблема в тому, що з фізичним слухом може бути все Ок, а ось фонематичний порушений. У цьому випадку дитина або не коректно чує саме фонеми (звуки, слова) або не може пов'язати образ слова та його сутність.
Без імітації або (наслідування) не буде мовлення. Діти всьому навчаються у дорослих саме з наслідування! Якщо малюк не прагне повторювати за вами, як же він навчатиметься
Без прагнення до комунікації не буде мовлення.
У нормі всі діти прагнуть до комунікації, саме це спонукає Якщо малюк не прагне комунікувати, то у нього просто немає мотивації, немає потреби спілкування, мови! Тоді дитини використовуватиме мову жестів. Щоб хоч якось пояснюватися оточуючим що він прагне.
ПРАКСИС. Як же без нього?
Коли дитина говорить, вона керує своїми м'язами артикуляційного апарату! А якщо дитина моторно незграбна, не може пройти по прямій лінії, спіймати м'яч, то звідки ж з'явиться спритність м'язів язика, губ артикуляції? Все пов'язано, спритність і координація рухів розвивається від великих м'язів до дрібніших.
Немає коментарів:
Дописати коментар