Логопедична студія "Логоманія".
![✍🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tdd/1/16/270d_1f3fb.png)
![😰](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tab/1/16/1f630.png)
![🫣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t27/1/16/1fae3.png)
А як же інше…. - хочеться кричати МЕНІ
![1️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t7a/1/16/31_20e3.png)
![🗣️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tfb/1/16/1f5e3.png)
![2️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1/16/32_20e3.png)
![👂🏼](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t46/1/16/1f442_1f3fc.png)
Дитина говорить, бо чує, коли не чує, не говорить. Проблема в тому, що з фізичним слухом може бути все Ок, а ось фонематичний порушений. У цьому випадку дитина або не коректно чує саме фонеми (звуки, слова) або не може пов'язати образ слова та його сутність.
![3️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb8/1/16/33_20e3.png)
![4️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1/16/34_20e3.png)
У нормі всі діти прагнуть до комунікації, саме це спонукає Якщо малюк не прагне комунікувати, то у нього просто немає мотивації, немає потреби спілкування, мови! Тоді дитини використовуватиме мову жестів. Щоб хоч якось пояснюватися оточуючим що він прагне.
![5️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tf6/1/16/35_20e3.png)
Коли дитина говорить, вона керує своїми м'язами артикуляційного апарату! А якщо дитина моторно незграбна, не може пройти по прямій лінії, спіймати м'яч, то звідки ж з'явиться спритність м'язів язика, губ артикуляції? Все пов'язано, спритність і координація рухів розвивається від великих м'язів до дрібніших.
Немає коментарів:
Дописати коментар