пʼятницю, 3 червня 2022 р.

Онлайн курс "Як підтримати дитину під час війни"

 Світлана Ройз 

"Як підтримати дитину під час війни". Онлайн курс, який був створений саме зараз. Для дорослих, поруч з якими діти. Мій перший онлайн курс українською. Перший онлайн курс, який писався та знімався під час сирен. І я намагалась його робити практичним, добрим і підтримуючим.
Було компліментом, коли режисери знімальної групи в кінці зйомок сказали - вдячні, це було корисно.
Структура курсу:
Знайомство і стабілізація
Батьківський ресурс і самодопомога
Поведінка дітей під час стресу: на що звернути увагу
Як засинати легко та боротися із жахами
Як допомогти дитині подолати шок
Як реагувати на істерику дитини
Що робити під час панічної атаки у дитини
Як допомогти дитині адаптуватися до нового
Практичний блок: ігри, щоб впоратися з агресією, тривогою та додати стійкості
Вдячна Фонд Східна Європа Виктор Лях Marina Tereshchuk за можливість і довіру - для мене так важливо саме зараз робити більше матеріалів, які можуть бути допомогою батькам.
І спасибі всій знімальній та режисерській групі @Nick Kukulevskyi та фотографині Marta Parfylo
В курсі є субтитри. На мене можна взагалі не дивитись (я собі не подобаюсь в кадрі) і не слухати, а читати 🙂 а в одному з блоків мій асистент - донька
Пройти курс можна тут. Він весь відкритий для перегляду:
Обіймаю, як хочу для всіх нас спокою, радості та Перемоги ❤️


Немає коментарів:

Дописати коментар