Психологічна служба Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Тут Ви знайдете відповіді на листи до Пошти довіри, цікаві посилання, інформацію для роздумів

субота, 16 січня 2021 р.

14 сніжних ідей від психологині Світлани Ройз

Зараз, коли нарешті випав сніг, можна пригадати розваги зі снігом:



  1. Сліди - пограти у слідопитів. Досліджувати чиї сліди лишилися (кішки, собаки, ворони, горобця, санчат, льодянки, дорослого чи дитини тощо),самому йти спиною вперед, щоб інші не здогадалися, куди ви прямували😉.
  2. Слід у слід - йти один за одним, потрапляючи точно у сліди того, хто йде першим. Дитині важливо відчути, що хтось готовий слідувати за нею.
  3. Дослухатися, як іде сніг (це наче медитація).
  4. Мильні бульбашки на морозі не лопаються (їх треба "посадити" на сніг, або лід).
  5. Снігові замети розфарбовувати фарбами (можна взяти не тільки великого пензлика чи валик, а й бризкалку).
  6. Викладати на білому сніговому полотні візерунки з камінчиків, ягід, інших "скарбів".
  7. Малювати на снігу, писати листи один одному (це особливо корисно для тих, хто соромиться малювати на білому чистому аркуші).
  8. "Малювати" кроками - протоптати слідами букви, квіточки, сердечки.
  9. Збудувати іглу зі снігових цеглинок.
  10. Влаштувати пікнік, снігове чаювання.
  11. Досліджувати сніг: якого кольору, як рипить під ногами, який він на дотик (холодний, гладкий, гострий, пухнастий, м'який, пекучий та т.п., чим він пахне, коли падають сніжинки - які вони на смак).
  12. Снігові янголи, сніжки, снігові баби.
  13. Зліпити свій страх та розвіяти його сніжинками, або розтопити власним гарячим диханням.
  14. Сніг також можна принести додому, щоб спостерігати за ним, заховати до морозильної камери.
Снігових вам радощів!💓
(Переклад довільний)

пʼятниця, 15 січня 2021 р.

Оновлення Google-класів

 Нагадуємо, що постійно оновлюються завдання у наших Google-класах:




Їх ви можете використовувати з метою розвантаження, розвитку чи корекції.

Бажаю гарно провести час!

 


Батьки, зверніть увагу!

Залишення дитини без нагляду 

Правова оцінка

 

Постановою Кабінету Міністрів України №585 визначено обставини, що можуть бути розцінені, як загроза життю або здоров’ю дитини (із відповідними наслідками):

залишенням дитини віком до семи років або дитини у безпорадному стані (хворої, з обмеженням життєдіяльності тощо) в приміщенні, громадському або іншому місці без нагляду осіб, які досягли 14 років;

залишенням дитини віком до десяти років більше ніж на півгодини на вулиці без відповідного для природно-кліматичних умов одягу або без дотримання відповідного для віку температурного режиму;

залишенням дитини під наглядом осіб з наявними ознаками алкогольного чи наркотичного сп’яніння, перебування під дією психоактивних речовин, вираженого психічного розладу. 

 

Слід памятати, що частина 5 ст. 150 Сімейного кодексу України передбачає, що передача дитини на виховання іншим особам НЕ звільняє батьків від обов'язку батьківського піклування щодо неї.