пʼятницю, 31 березня 2023 р.

Піклуймося про себе!

 GoGlobal

«Ти як?» 😕
Ці прості два слова з початком повномасштабної війни замінили собою привітання у месенджерах; з них починаються розмови з близькими, колегами та учнями. Та чи часто ви, вчителі, ставите собі це питання?
Адже не на часі. Адже багато роботи. Адже спочатку треба дати раду учням. Адже комусь ще гірше, ніж мені. Адже, зрештою, яке це має значення, коли навколо такі жахіття?
☝️Але насправді психічне здоров'я 🧘 - це ще один невидимий фронт, на якому маємо перемогти. І найдієвіша зброя на ньому - це щоденне піклування про своє психічне здоров'я, яке є нерозривним цілим із здоров'ям фізичним. Правило "кисневої маски" у літаку ще теж ніхто не відміняв 👌.
Потурбуватись про своїх учнів ви зможете, лише самі маючи на це енергетичний ресурс.
Хороша новина: ви не одні на цьому шляху 👌. На допомогу стане комунікаційна кампанія Всеукраїнської програми ментального здоров’я, яка стартувала сьогодні.
📲 Заходьте на спеціальну сторінку – https://howareu.com. Тут ви знайдете поради, техніки та методики, контакти, лінки, продукти, що покажуть вам шлях піклування про себе.
🔸🔸🔸🔸🔸
Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?» за ініціативою Олена Зеленська Розробку та впровадження Програми координує Міністерство охорони здоров'я України. World Health Organization (WHO) – експертний партнер, виконавчий партнер – Безбар'єрність
Майданчиком для розробки та ухвалення рішень є Міжвідомча координаційна рада при Кабінеті міністрів України.
Комунікаційна кампанія реалізується за підтримки USAID Ukraine - USAID Україна .


Немає коментарів:

Дописати коментар