суботу, 27 травня 2023 р.

Грім під час війни

 Світлана Ройз 

Грім під час війни, як підготувати дітей, щоб вони не злякались. Сьогодні в Києві по прогнозах дощ та грім. Починається сезон. Я уявила, як можуть бути налякані діти та дорослі, якщо без сигналів тривоги почують "вибух". Зараз нам потрібно зазделегідь попереджати дітей та самим підготуватись до гучних звуків. Нагадати собі і дітям, що це не вибухи. Що ми в безпеці. Я повторю допис минулого року, який писала перед першою весняною грозою
☀️ Доньці я показувала на небо і сказала: дивись, бачиш хмари, вони не просто дощові, може бути сильна злива. Пам'ятаєш, що буває під час зливи? Грім та блискавка.
Це точно не вибухи. Вони можуть нагадувати вибух, але це грім. Ми точно в безпеці.
☀️ Алгоритм такий - нам потрібно процес взяти під контроль. перехопити активністю префронтальної кори активність лімбічної системи. Рахувати, свідомо робити рухи, вигукувати обрані фрази.
З дітьми, коли ми працювали в мирний час із страхом грому - я просила, щоб вони гучно рахували, скільки секунд від блискавки до звуку.
☀️ Ми під кожний грім хлопали в долоні чи кричали. У мене в Студії є інструмент, що звучить, наче грім. Можна кричати під час грому УРА!
☀️ ми грали в "ловців блискавок" і плескаючи в долоні, наввипередки ловили їх та уявляли, що складаємо в банку, чи коробку.
☀️ думаю, зараз допустимо уявляти, як ми перенаправляємо блискавки на техніку ворогів.
☀️ В коментарях запропонували ідею - дивитись на інтерактивну мапу блискавок і контролювати їх переміщення https://www.lightningmaps.org/?lang=uk
Хай дощі будуть тими, що очищують, а не лякають

Немає коментарів:

Дописати коментар