Як спілкуватися із  дітьми
 дітьми , які мають інвалідність?
 , які мають інвалідність?
 дітьми
 дітьми , які мають інвалідність?
 , які мають інвалідність?За рекомендаціями ми звернулися до Анни Хворової Анна Хворова, експертки проєкту #СПІЛЬНО.
“Я раджу спілкуватися з дитиною з інвалідністю, так само як і з будь-якою дитиною. А саме:
 Якщо дитина до вас звернулась — відповідайте чемно та доброзичливо
 Якщо дитина до вас звернулась — відповідайте чемно та доброзичливо Коли бачите, що дитині потрібна допомога, спитайте дозволу допомогти. Можливо, для неї важливо виконати задачу самостійно.
 Коли бачите, що дитині потрібна допомога, спитайте дозволу допомогти. Можливо, для неї важливо виконати задачу самостійно. Якщо дитина вам заважає, спокійно скажіть тому, хто з нею: "Вибачте, мені неприємно/боляче/шумно, чи не могли б Ви.....";
 Якщо дитина вам заважає, спокійно скажіть тому, хто з нею: "Вибачте, мені неприємно/боляче/шумно, чи не могли б Ви....."; Не лякайте і не соромте дитину: "А ось я зараз тебе заберу!", "Як не соромно, такий великий їздиш у колясці!", "Чого ти не хочеш розмовляти? “Напевно мама з тобою не розмовляє!"
 Не лякайте і не соромте дитину: "А ось я зараз тебе заберу!", "Як не соромно, такий великий їздиш у колясці!", "Чого ти не хочеш розмовляти? “Напевно мама з тобою не розмовляє!" Не обговорюйте дитину в її присутності, навіть якщо ви думаєте, що “він/вона все одно нічого не розуміє”.
 Не обговорюйте дитину в її присутності, навіть якщо ви думаєте, що “він/вона все одно нічого не розуміє”. Перш ніж звернутися до дитини, спитайте дозволу дорослого. Нічого не пропонуйте чужим дітям без дозволу батьків.
 Перш ніж звернутися до дитини, спитайте дозволу дорослого. Нічого не пропонуйте чужим дітям без дозволу батьків.Надалі - звертайтеся до дитини, навіть якщо вона має провожатого і вам здається, що комунікація з ним буде простішою.
 Запитайте дозволу перед тим, як доторкнутися до дитини, що має порушення зору.
 Запитайте дозволу перед тим, як доторкнутися до дитини, що має порушення зору. Поверніться обличчям до дитини з порушенням слуху і чітко промовляйте слова — більшість з них вміє читати по губах. А от голосніше говорити не варто.
 Поверніться обличчям до дитини з порушенням слуху і чітко промовляйте слова — більшість з них вміє читати по губах. А от голосніше говорити не варто. Якщо дитина пересувається у кріслі колісному, присядьте, щоб при розмові бути на рівні очей з нею.”
 Якщо дитина пересувається у кріслі колісному, присядьте, щоб при розмові бути на рівні очей з нею.” Будьте прикладом власним дітям у спілкуванні з дітьми з інвалідністю. Поясність, що всі люди різні, але є речі та інтереси, які їх
 Будьте прикладом власним дітям у спілкуванні з дітьми з інвалідністю. Поясність, що всі люди різні, але є речі та інтереси, які їх  об'єднують. Наприклад: "Цей хлопчик не може ходити, але він так само любить комп'ютерні ігри, як і ти". Використовуйте мультики або відеоролики, щоб розповісти про людей з інвалідністю чи особливими освітніми потребами.
 об'єднують. Наприклад: "Цей хлопчик не може ходити, але він так само любить комп'ютерні ігри, як і ти". Використовуйте мультики або відеоролики, щоб розповісти про людей з інвалідністю чи особливими освітніми потребами.

 
Немає коментарів:
Дописати коментар