понеділок, 11 січня 2021 р.

 У Сумському університеті створили онлайн-проєкт для школярів

У Сумському державному університеті створено безкоштовний онлайн проєкт для старшокласників «Обираю моє майбутнє» або #ОММ_СумДУ.

Проєкт буде корисним учням старших класів, випускникам фахових коледжів та всім, хто збирається вступати до університетів у 2021 році і прагне більш детально розібратися в питаннях вступу та вибору університету.

 

У рамках проєкту щотижня у боті в Телеграмі з’являються короткі відео на найбільш актуальні теми для абітурієнтів – умови вступу до закладів вищої освіти України, які обрати предмети для ЗНО, як порахувати конкурсний бал, як стати студентським ректором та багато іншого.

Для учасників проєкту вже доступні відео на такі теми:

·  «10 актуальних питань про ЗНО-2021»;

·  «ЗНО без хвилювань: як побороти стрес в умовах випробовування»;

·  «Як поєднати навчання та професійний спорт»;

·  «Шкільне та студентське самоврядування: разом чи окремо»

·  «Відповіді на питання про вступ 2021».

Однією з цікавинок проєкту є те, що учасники самі можуть замовляти теми наступних випусків. Наприклад, деякі школярі захотіли більше дізнатись про основи тайм-менеджменту та принципи академічної доброчесності, а дехто захотів познайомитися з учасниками команд Ліги Сміху «Гостиница 72» та «Ніколь Кідман», де грають студенти та випускники СумДУ.

Крім того, найактивніші учасники отримують приємні подарунки. Для цього потрібно виконувати домашні завдання, які для зручності також розміщуються у Телеграм-боті.

А ось що говорять про проєкт самі школярі.

Анжеліка Кальченко, школярка: «Цей проєкт є дуже корисним для мене як для випускниці та, сподіваюсь, майбутньої студентки СумДУ. Тому мені цікаво дізнатися більше про омріяний університет. Завдання є однією з найвеселіших частин щотижневих пізнавальних відео, за які можна ще й отримати милі подаруночки. Мені подобається цей проєкт, бо він дає поради щодо підготовки до ЗНО та цікаву інформацію про університет. Проєкт є дуже корисним, щотижня чекаю відео з нетерпінням». 

Марк Гудзь, школяр: «Я беру участь у цьому проєкті, тому що це прекрасна можливість ближче познайомитися з самим СумДУ. Виконую завдання насамперед тому, що це максимально корисна інформація для мене, до того ж ще й отримую призи. Проєкт подобається тим, що дає багато актуальної інформації, яка мені потрібна як майбутньому студенту».

Марія Семенчук, школярка: «Я беру участь у проекті, бо він допомагає 11-класникам бути в темі студентського життя, а також розповідає про найстрашнішу для абітурієнтів річ − ЗНО. Я виконую завдання, бо вони містять у собі дуже корисну, як на мій погляд, інформацію для старшокласників, а також не слід забувати про маленькі подаруночки, які отримуєш за виконання різних тестів та опитувань. Уся інформація є дуже цікавою та зрозумілою. Окрема подяка за те, що люди, які беруть участь у відео, перебувають зі старшокласниками на «одній хвилі». З коротких відеороликів я дізналася багато інформації, яка стосується ЗНО та вступу до університетів, але найбільше мені сподобалося відео про СумДУ. Після перегляду ролика я впевнилась, що обрала найкращий університет для вступу».

Проєкт триватиме протягом усього навчального року, і приєднатися до нього може кожен охочий.

Участь у проєкті є безкоштовною.

Джерело: http://osvita.ua/consultations/78706/ 

Немає коментарів:

Дописати коментар