Стікери, жабки та слони – вчимося організовувати час дитини під час дистанційки⠀
⠀
Метод стікерів – кольорові стікери, на яких дитина виписує всі справи, що потрібно зробити за сьогодні. 🔝Ключове правило: «Один стікер – одна справа». ⠀
Як виконувати справи⠀
✅За допомогою автофокусу – дитина біля столу, або стіни, де розвішані стікери, обирає один стікер, на якому він/вона сфокусувала увагу, виконує цю справу тут і зараз. Через певний час/ проміжок на відпочинок чи перекус, вона обирає новий стікер. ⠀
✅Виставляючи пріоритети – обираєте разом з дитиною стікер з тією справою, яка подобається найбільше. Сортуєте таким чином усі стікери і формуєте розклад на день, який є незмінним.⠀
Чим цікавий Дитина сама приймає рішення, чим і в якому порядку займатиметься протягом усього дня і вчиться планувати власний час. ⠀
Метод зоопарку ⠀
«Жабки» – дуже неприємні справи, які потрібно зробити, наприклад зарядка або прибирання/миття посуду. Запропонуйте дитині зробити список таких жабок на день, щоб вона розуміла і пам’ятала, що потрібно зробити. ⠀
«Слони» - це великі чи важкі справи, які одразу зробити нереально. Наприклад, таблиця множення – одразу вивчити не можна, треба розділити – сьогодні вчимо множення на 2️⃣, завтра – на 3️⃣, і так далі. Можна навіть зліпити слона з пластиліну і щодня виокремлювати якусь частину тіла, як частину великого завдання. ⠀
Немає коментарів:
Дописати коментар