середу, 26 січня 2022 р.

Цікава порада

 Кожного разу я говорю своїй донці : 

« Не починай з третьої фрази ».
Вона сідає на стілець і з відчаєм та образою у голосі запитує:
- Чому мені не дали хліба?
- Тоді я їй відповідаю : це третя фраза, люба.
 Перша має бути : « Дайте мені, будь ласка, хліба » (80% проблем ця фраза вирішує відразу ). 
А друга: «Перепрошую, я говорила, що мені потрібен хліб. Можливо, ви не почули ?» ( в цьому випадку ймовірність отримання хліба зростає до 95% ). 
І от вже коли після цього не дали, можна говорити, ту саму третю фразу : «Чому мені не дали хліба?». Але скоріш все, вона не знадобиться. 
Коли ти відчуваєш злість, незадоволення чи образу на певну поведінку людини, спробуй, запитати в першу чергу у себе : «Чи говорила ти цій людині чого ти хочеш, а чого ні? Чи ця людина розуміє з приводу чого ти занепокоєна? Адже, як би це образливо не звучало люди схильні робити безліч речей не тому, що вони бажають нам поганого, а тому що вони заклопотані своїми думками чи справами і не можуть заглиблюватись у тонкощі нашої душі. Але вони спроможні зробити для нас багато, якщо ми (використовуючи даний нам дар прямої мови) дамо їм це зрозуміти.

(с)Аліка Калайда


Немає коментарів:

Дописати коментар