понеділок, 8 листопада 2021 р.

Лист Всевишньому

 Ризький письменник і кінодраматург Михайло Димов запропонував учням ризьких шкіл у віці від 6 до 10 років написати листа Всевишньому, задати йому самі нагальні питання, попросити про найголовніше:


-Чи може вистачити дитинства на все життя?
Марк, 1 кл.

-Може, я можу тобі чимось допомогти?
Світла, 2 кл.

-Квіти у тебе вийшли краще, ніж людина.
Галя, 4 кл.

-Як мені жити, щоб всі на світі були щасливі?
Ліза, 2 кл.

-На землі стільки бід і страждань, щоб людям не жаль було помирати?
Ігор, 4 кл.

-Я з нею два роки ходив в садок, цілих півроку навчався в першому класі, і ось одного разу вона мені заявила: «ми з тобою різні люди». Ти уявляєш, я гірше, ніж помер.
Аркадій, 2 кл.

-Чому навесні, коли ввечері Ти вмикаєш на небі зірки і дуєш на Землю теплий вітер і навколо тихо-тихо, мені іноді хочеться плакати?
Наталя, 2 кл.

-Чому світ без ніжності?
Лена, 1 кл.

-Боженька, а душу Ти мені вклав мою чи чиюсь?
Стасик, 2 кл.

-Як вмирає день? Через старість?
Лев 3 кл.

-А я є насправді?
Люба, 3 кл.

-Навіщо ти зробив людину головною на землі?
Олег, 4 кл.

-Коли почалася на Землі любов?
Катя, 4 кл.

-Це Ти послав дощ, щоб він напоїв спеку?
Рая, 4 кл.

-Чому багато людей такі несонячні?
Аріна, 3 кл.

-А можна не народжуватися?
Світлана, 2 кл.

-Чому, коли любиш, все подобається, навіть яєчня?
Стьопа, 2 кл.

-Чому Ти створив світ таким, що коли мама порве колготки, вона плаче?
Віта, 2 кл.

-Коли мене не буде, я себе буду бачити?
Толик, 2 кл.

-Як стати спогадом?
Міша, 4 кл.

-Я б попросив у Тебе ласки.
Нормунд, 2 кл.

-Дорогий Бог, прошу Тебе, зроби так, щоб, починаючи від бабусі і закінчуючи слонами, всі були щасливі, ситі і взуті.
Тоня, 2 кл.

-Хочу, щоб в молодості я жила добре і щасливо, а в старості можна тільки щасливо.
Віра, 3 кл.

-Кажуть, що людина повертається на землю у вигляді когось. Зроби, будь ласка, так, щоб я повернувся на землю у вигляді моєї собаки, а вона у вигляді мене, і ми знову будемо разом.
Альоша, 4 кл.

-Поверни моїх батьків у дитинство, я б з мамою товаришував.
Гоша, 4 кл.

-Нехай всі, на кого я подивлюся, посміхаються.
Тіма, 2 кл.

-Я дуже хочу, щоб діти з притулків знайшли собі нових, хороших батьків.
Даша, 4 кл.

-Відкрий нам нас.
Володя, 4 кл.

-Роздай всім людям доброту.
Катя, 2 кл.

-Боженька, сотвори так, щоб на небі висвітилися обличчя бабусі і дідуся і вони посміхнулися мені.
Кіра, 4 кл.

-Подаруй мені життя.
Стасик, 1 кл.

-Нехай все люди будуть щасливі, тоді вони не злі.
Вася, 4 кл.

-Давай домовимося, Господи, я вірю в Тебе, Ти - в мене.
Ляля, 2 кл.

-Навчи моїх ворогів прощати своїх ворогів.
Гера, 4 кл.

-Рятуй людей не від гріхів, а від самотності.
Сергій, 3 кл.

-На батьківських зборах вчителька говорила про мене так багато хорошого, ніби я помер.
Олаф, 3 кл.

-Знаєш, хоч мені здається, що душі у мене немає, але іноді вона все-таки болить.
Роман, 2 кл.

-А я ж кожну секундочку вмираю.
Паша, 1 кл.

-Не бійся, Господи, я з Тобою!
Андрій, 1 кл.

-Знаєш, а у деяких людей на серце віконниці.
Ольга, 3 кл.

-Можна мені не вмирати?
Юля, 1 кл.

-Які б Ти поставив мені оцінки за життя?
Аркадій, 2 кл.

-Люди похилого віку - це втомлені діти.
Андрон, 4 кл.

-Я пишаюся, що у мене є Ти.
Катя, 2 кл.

-Ми Тебе розуміємо краще, ніж дорослі.
Гарік, 2 кл.

-Я ще маленька, вчуся в третьому класі, гріхів поки немає, але планую.
Єва, 3 кл

Немає коментарів:

Дописати коментар