неділя, 19 вересня 2021 р.

 ЯК ОРГАНІЗУВАТИ РЕЖИМ ДНЯ ДИТИНИ


☝️Через регулярні обов’язкові справи дитина набуває таких важливих соціальних навичок, як УПЕВНЕНІСТЬ, САМОСТІЙНІСТЬ і САМОКОНТРОЛЬ.

Усі добре усвідомлюють користь дотримання режиму дня, адже завдяки правильній організації дня у дітей буде висока успішність у школі, а у дорослих — працездатність, і раціональний розподіл часу як у дорослих, так і у дітей. Режим дня особливо необхідний організму, який зростає.

Як буде поводити себе дитина, яка лягає спати та прокидається тоді, коли їй заманеться? Як вона буде поводити себе, якщо батькам доведеться її розбудити раніше? Відповідь очевидна: дитина почне вередувати й у неї з’явиться привід для сварки з батьками. 

📍З точки зору психології, є досить вагомі аргументи на користь режиму дня: формування відчуття безпеки, тобто коли дитина знає що, як і коли відбувається протягом дня, вона почуває себе спокійніше; допомога в навчанні, тобто за умови правильного режиму дня залишається достатньо часу для навчання; перемикання з однієї справи на іншу психологічно легше відбувається при дотриманні режиму дня; розвиток самоконтролю — батькам не доводиться постійно проговорювати дії, котрі відбуватимуться.

⏰Діти обов’язково повинні «виспати» певну кількість часу. Для дорослих, наприклад, достатньо 7-8 годин для відновлення сил, а дитині обов’язково потрібно спати не менше 9 годин. Схема «раніше лягти, раніше прокинутися» позитивно впливає на організм дитини, оскільки їй необхідно повністю прокинутися до початку шкільних занять. Організм можна «збадьорити» ранковою руханкою.

💬 «Дотримання режиму дня є вкрай важливим та необхідним не тільки для дорослих, а й для дітей. Коли дитина матиме певну картину дня, тобто знатиме свій режим, то вона буде спокійніше сприймати кожен день. Завдяки сталому режимові дня дитина вчиться відповідальності й усвідомленості. Але ми, дорослі, повинні допомогти дитині зробити режим дня гнучким, щоб за потреби розклад можна було посунути на пів години-годину.» — коментує Олена Щербакова, провідний психолог проєкту «Інтелект України».

#ІнтелектУкраїниЯК ОРГАНІЗУВАТИ РЕЖИМ ДНЯ ДИТИНИ

☝️Через регулярні обов’язкові справи дитина набуває таких важливих соціальних навичок, як УПЕВНЕНІСТЬ, САМОСТІЙНІСТЬ і САМОКОНТРОЛЬ.

Усі добре усвідомлюють користь дотримання режиму дня, адже завдяки правильній організації дня у дітей буде висока успішність у школі, а у дорослих — працездатність, і раціональний розподіл часу як у дорослих, так і у дітей. Режим дня особливо необхідний організму, який зростає.

Як буде поводити себе дитина, яка лягає спати та прокидається тоді, коли їй заманеться? Як вона буде поводити себе, якщо батькам доведеться її розбудити раніше? Відповідь очевидна: дитина почне вередувати й у неї з’явиться привід для сварки з батьками. 

📍З точки зору психології, є досить вагомі аргументи на користь режиму дня: формування відчуття безпеки, тобто коли дитина знає що, як і коли відбувається протягом дня, вона почуває себе спокійніше; допомога в навчанні, тобто за умови правильного режиму дня залишається достатньо часу для навчання; перемикання з однієї справи на іншу психологічно легше відбувається при дотриманні режиму дня; розвиток самоконтролю — батькам не доводиться постійно проговорювати дії, котрі відбуватимуться.

⏰Діти обов’язково повинні «виспати» певну кількість часу. Для дорослих, наприклад, достатньо 7-8 годин для відновлення сил, а дитині обов’язково потрібно спати не менше 9 годин. Схема «раніше лягти, раніше прокинутися» позитивно впливає на організм дитини, оскільки їй необхідно повністю прокинутися до початку шкільних занять. Організм можна «збадьорити» ранковою руханкою.

💬 «Дотримання режиму дня є вкрай важливим та необхідним не тільки для дорослих, а й для дітей. Коли дитина матиме певну картину дня, тобто знатиме свій режим, то вона буде спокійніше сприймати кожен день. Завдяки сталому режимові дня дитина вчиться відповідальності й усвідомленості. Але ми, дорослі, повинні допомогти дитині зробити режим дня гнучким, щоб за потреби розклад можна було посунути на пів години-годину.» — коментує Олена Щербакова, провідний психолог проєкту «Інтелект України».

#ІнтелектУкраїни

Немає коментарів:

Дописати коментар