середу, 8 липня 2020 р.

День сім'ї


 8 липня в Україні відзначається День сім'ї.



Вашій увазі пропонуємо підбірку цитат з нагоди свята:

🔹 Сім’я – це те первинне середовище, де людина повинна вчитися творити добро. Василь Сухомлинський

🔸 Як добре жити в будинку, де кожен знає, як висловити іншому свою любов. Гері Чепмен

🔹 Сім'я — ось що найважливіше, ось що змушує битися моє серце. Філіппа Ґреґорі

🔸 Для створення сім'ї досить полюбити. А для збереження — потрібно навчитися прощати. Мати Тереза

🔹 Моя родина – це моя сила і моя слабкість. Айшварія Рай Баччан

🔸 Кожна родина – це справжній маленький культ. Чак Паланік

🔹 Ніякі проблеми не страшні, якщо вдома тебе чекають люблячі люди. Шахрукх Кхан

🔸 Родина – це візерунчаста павутина. Неможливо торкнути одну її нитку, не викликавши при цьому вібрації всіх інших. Неможливо зрозуміти частинку без розуміння цілого… Діана Сеттерфілд

Немає коментарів:

Дописати коментар